Serwis grupy Cosmedica to pierwsza apteka internetowa w Polsce, która daje współpracującym markom możliwość zaistnienia we własnej strefie. Jest tu miejsce na sprzedaż internetową, budowanie relacji z klientem, porady ekspertów, promowanie ofert specjalnych. Twórcy rozwiązania zadbali też o to, by było ono atrakcyjne wizualnie i elastycznie dostosowywało się do potrzeb poszczególnych marek.
– Fakt, że naszą propozycję jako pierwsza przyjęła znana marka globalna, potwierdza słuszność naszej strategii obecności w Internecie – mówi Grzegorz Kołodziej, Omnichannel Manager Grupy Cosmedica. – VICHY to pierwsza marka, która ma własną strefę na stronie. Pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia. Jesteśmy otwarci na innowacje i na partnerów, którzy tak jak my chętnie podejmą odważne wyzwania i projekty – zapewnia Kołodziej.
Zobacz również
Strefa marki jest narzędziem przedłużającym jej komunikację także do sklepu, co umożliwia nie tylko atrakcyjną prezentację obszernej oferty produktowej i e-merchandising według wytycznych producenta, ale również budowanie świadomości marki przez content marketing.
Apteka internetowa Grupy Cosmedica działa od 2009 roku. W serwisie można kupić leki, dermokosmetyki, suplementy diety, akcesoria dla dzieci oraz odżywki dla sportowców. Dostawa jest realizowana maksymalnie w ciągu 48 godzin. Możliwy jest też odbiór osobisty w każdej aptece należącej do grupy Cosmedica.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing