Serwis „Strefa Rodzinnej Zabawy” (www.strefarodzinnejzabawy). zawiera przepisy na desery lodowe oraz gry i zabawy dla całej rodziny (w domu i na świeżym powietrzu, ruchowe i plastyczne, dla najmłodszych i dla starszych dzieci, na urodziny i na deszczową pogodę). Poza pomysłami na aktywne spędzanie czasu w rodzinnym gronie serwis dostarcza również wartościowych porad z zakresu zdrowia i rozwoju dzieci.
Dzięki wykorzystaniu technologii Responsive Web Design można go przeglądać nie tylko na komputerach o różnych rozdzielczościach ekranu, ale także na urządzeniach mobilnych. Ta sama treść jest dostępna na niezliczonej ilości tabletów i smartfonów.
Zobacz również
Niemal równocześnie ze startem nowego serwisu Tribal DDB Warszawa uruchomił aplikację konkursową „Mały Kuchmistrz”, która ma wyłonić mistrzów deserów lodowych. Zadaniem uczestników jest przyrządzenie kreatywnego deseru z lodów Algida i przesłanie jego zdjęcia. Autorzy 30 najwyżej ocenionych unikalnych deserów otrzymają nagrody, a trzech zwycięskich kuchmistrzów weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i trafi na billboardy.
W ramach współpracy z działem Brand Development CEE Unilever dla Algidy Śmietankowej agencja uruchomiła również rumuński odpowiednik polskiego serwisu- uruchomiła również rumuński odpowiednik polskiego serwisu – www.distractieinfamilie.ro dla Big Milk Trio. W najbliższych tygodniach ruszą kolejne serwisy dla Czech i Słowacji, a na początku maja – nowy serwis dla Big Milk na rynku polskim, rumuńskim, czeskim i słowackim. Serwisy staną się podstawową osią komunikacji marek lodowych z portfolio Unilevera, a towarzyszyć im będzie komunikacja digitalowa obejmująca wiele innych kanałów.
Tribal DDB Warszawa współpracuje z Brand Development Unilever CEE już od połowy 2011 r., w ramach szeroko zakrojonej współpracy DDB Warszawa z Unileverem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing