Do oferty Ströer trafi pakiet 508 powierzchni reklamowych, znajdujących na 245 wiatach przystankowych w Gdańsku.
– Umowa z ZDIZ to kolejny krok w rozwoju naszej oferty w segmencie Citylight. Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym stajemy się liderem tego formatu – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Zobacz również
Przejęty przez Ströera pakiet był największym z 4 oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe 3, obejmujące łącznie 155 wiat, znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca.
– Powiększenie portfolio nośników w Gdańsku o tak dużą liczbę powierzchni CLP gwarantuje naszym klientom możliwość zrealizowania efektywnych kampanii, zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta – dodaje Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.
To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki Citylight w ostatnim czasie. W poprzednim roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2 tysiące powierzchni formatu CLP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing