Zgodnie z wynikami konkursu Ströer będzie dysponował pakietem 524 nośników reklamowych, znajdujących na 257 wiatach przystankowych w Gdańsku. Pakiet ten był największym z 3 oferowanych w postępowaniu Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Pozostałe dwa znajdą się w ofercie firm AMS i Synergic (odpowiednio 152 i 55 wiat).
– Cieszymy się z wyników konkursu i utrzymania największego pakietu w segmencie Citylight. Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym jesteśmy liderem tego formatu, a z uwagi na zapisy Uchwały Krajobrazowej – liderem lokalnego rynku OOH. Największy pakiet nośników w wiatach daje nam możliwość zrealizowania efektywnych kampanii, zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta – mówi Andrzej Magdziak, CEO Ströer.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki Citylight w ostatnim czasie. W 2019 roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Uwzględniając nośniki w warszawskim Metrze, łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2300 powierzchni CLP.