Pracując nad kolekcją, projektanci 4F udoskonalili klasyczne fasony o zaawansowane technologie oraz rozwiązania konstrukcyjne, które zapewniają pełną ergonomię ruchów. Bardzo wysokie membrany, wodoodporne, oddychające materiały, wysoka izolacja przed zimnem, naturalny gęsi puch i ocieplina syntetyczna PrimaLoft® Silver oraz podszewka ze srebrnego Tyvek’u®, który pochłania i oddaje 90% ciepła, to gwarancja najwyższego komfortu podczas jazdy na nartach, wyprawy skitourowej, zimowego trekkingu czy też w codziennym użytku. Większość produktów wyposażona została także w wodoodporne zamki YKK® AquaGuard®, które zabezpieczają przed przedostaniem się wilgoci do wnętrza.
W kolekcji replik 4F dla trzech polskich zimowych związków sportowych znalazły się:
Zobacz również
- kurtki puchowe z wypełnieniem z naturalnego gęsiego puchu i pierza (90/10),
- funkcyjne, softshellowe kurtki i spodnie z wysoką membraną 20 000,
- kurtki i spodnie narciarskie oraz puchowe parki z wytrzymałą membraną Dermizax®, która zapewnia wysoki poziom wodoodporności i oddychalności w trudnych warunkach,
- dzianinowe akcesoria o ponadczasowym fasonie wpisującym się w górską estetykę – czapka z pomponem i opaski o grubym splocie z polarowym podszyciem.
– Zainspirowani i doświadczeni wieloletnią współpracą z profesjonalnymi sportowcami stworzyliśmy dedykowaną kolekcję odzieży outdoorowej dla zimowych Kadr Narodowych – Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu oraz Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego. To wielofunkcyjna, zaawansowana technologicznie kapsuła, zaprojektowana z myślą o potrzebach zawodowych sportowców – w tym skoczków narciarskich, biegaczy narciarskich, alpejczyków, snowboardzistów, łyżwiarzy szybkich i biathlonistów. Cieszymy się, że od teraz dostępna będzie w ogólnej sprzedaży dla wszystkich fanów zimowych aktywności, zapewniając im ochronę nawet w wymagających warunkach atmosferycznych – podkreśla Justyna Tomczyk, Członkini Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.
W kolekcji dominuje intensywna czerwień, która zapewnia lepszą widoczność i bezpieczeństwo podczas aktywności sportowych w terenie. Kolorystyka ta nawiązuje także do polskich barw narodowych oraz odzieży stosowanej przez ratowników górskich.
Kolekcja jest dostępna zarówno w sprzedaży online na www.4F.com.pl, jak i w pięciu sklepach stacjonarnych marki 4F – Zakopane-Krupówki, CH Bonarka w Krakowie, CH Westfield Arkadia w Warszawie, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i Galerii Sfera w Bielsko-Białej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing