Straszne i kwaśne! Cukierki Sour Madness to kolorowe czaszki, które za sprawą Focus Nation przejęły Tik Toka w halloween! Kreatywny konkurs na najciekawszy zombie dance skierowany do młodej grupy docelowej (13-17 lat) wspierany jest przez grupę influencerów: sebastiankowalczykkk, kowalscy_, twinsstyle, po prostu_austin, krystianzietkowski, którzy wykonali zadanie konkursowe oraz zachęcają fanów innych do udziału.
Zobacz również
Wszystkie elementy, kreacja, język, atrakcyjne nagrody w konkursie w prosty i oryginalny sposób odzwierciedlają zarówno świat młodych, jak i klimat słodyczy Sour Madness. Dowodem na to są stworzone przez Focus Nation kreacje: koncept i key visual, posty fb/ig, animacja promującą konkurs 6/17 sek, landing page konkursowy.
Cała akcja wspierana jest kampanią mediową: na TikToku, Facebooku Instagramie oraz YouTubie.
Zachęcamy do udziału w akcji!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing