Strrrrasznie dobra współpraca na horyzoncie. Focus Nation x Sour Madness na Halloween!

Trwa akcja halloweenowa cukierków Sour Madness (Argo Sweets) przygotowana przez agencję Focus Nation.
O autorze
0 min czytania 2023-10-31

Straszne i kwaśne! Cukierki Sour Madness to kolorowe czaszki, które za sprawą Focus Nation przejęły Tik Toka w halloween! Kreatywny konkurs na najciekawszy zombie dance skierowany do młodej grupy docelowej (13-17 lat) wspierany jest przez grupę influencerów:  sebastiankowalczykkk, kowalscy_, twinsstyle, po prostu_austin, krystianzietkowski, którzy wykonali zadanie konkursowe oraz zachęcają fanów innych do udziału. 

Wszystkie elementy, kreacja, język, atrakcyjne nagrody w konkursie w prosty i oryginalny sposób odzwierciedlają zarówno świat młodych, jak i klimat słodyczy Sour Madness. Dowodem na to są stworzone przez Focus Nation kreacje: koncept i key visual, posty fb/ig, animacja promującą konkurs 6/17 sek, landing page konkursowy.

Cała akcja wspierana jest kampanią mediową: na TikToku, Facebooku Instagramie oraz YouTubie.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęcamy do udziału w akcji! 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się