Oprócz sponsoringu męskiej reprezentacji seniorów, współpraca dotyczy również działań z kadrą kobiecą oraz młodzieżowymi U-21 i U-20. Świadczenia obejmować będą prawo do posługiwania się tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski, ekspozycję logotypu w materiałach online i offline, w tym m.in. na bandach LED wokół boisk, a także m.in. prawo do wykorzystywania w komunikacji marketingowej wizerunku drużyny narodowej.
– Przedłużamy kluczowy kontrakt, przez kolejne lata pozostajemy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To dla nas ważne z punktu widzenia zaangażowania STS w rozwój rodzimego sportu oraz wspierania całej społeczności kibiców kadry narodowej. Zależy nam, by kontynuować tę wieloletnią współpracę. Jesteśmy firmą, dla której sport jest wpisany w DNA, przeżywamy go, czujemy się jego częścią, dzięki niemu funkcjonujemy. W związku z tym nie zwalniamy tempa i jako lider wyznaczamy trendy w swojej branży. Pozostajemy również największym prywatnym podmiotem wspierającym polski sport – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Zobacz również
– Wieloletnia współpraca z kadrą Polski pokazuje, że STS jest stabilnym i godnym zaufania partnerem – zarówno dla partnerów biznesowych, jak i dla polskich kibiców. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS, za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, daje możliwość bezpiecznego i bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk – komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS.
– Bardzo się cieszymy, że trwająca już niemal dziewięć lat współpraca została przedłużona. Świadczy to o zaufaniu, jakim partnerzy i sponsorzy darzą Polski Związek Piłki Nożnej. My również jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Przedłużenie umowy cieszy tym bardziej, że w jej ramach wsparcie od firmy STS, będącej liderem na polskim rynku w swojej branży, otrzymają także kadry młodzieżowe oraz reprezentacja Polski kobiet. Liczymy, że kolejne lata będą równie owocne jak te, które już za nami. Razem możemy więcej! – dodaje Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat – w związku ze sponsoringiem reprezentacji Polski – bukmacher objął mecenatem m.in. mural Kazimierza Górskiego w Warszawie, powstały z okazji 100. rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera oraz murale z wizerunkami dwóch znakomitych reprezentantów – Włodzimierza Lubańskiego i Włodzimierza Smolarka. W pamięci kibiców zapadła również zorganizowana przez bukmachera kartoniada na Stadionie Narodowym z okazji ostatniego meczu w kadrze rozgrywanego przez Artura Boruca.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
STS, oprócz reprezentacji Polski, sponsoruje także m.in. Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Widzewa Łódź, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing