Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

STS przedłużył umowę sponsorską z PZPN

STS pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 roku. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.
O autorze
2 min czytania 2023-03-22

Oprócz sponsoringu męskiej reprezentacji seniorów, współpraca dotyczy również działań z kadrą kobiecą oraz młodzieżowymi U-21 i U-20. Świadczenia obejmować będą prawo do posługiwania się tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski, ekspozycję logotypu w materiałach online i offline, w tym m.in. na bandach LED wokół boisk, a także m.in. prawo do wykorzystywania w komunikacji marketingowej wizerunku drużyny narodowej.

– Przedłużamy kluczowy kontrakt, przez kolejne lata pozostajemy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To dla nas ważne z punktu widzenia zaangażowania STS w rozwój rodzimego sportu oraz wspierania całej społeczności kibiców kadry narodowej. Zależy nam, by kontynuować tę wieloletnią współpracę. Jesteśmy firmą, dla której sport jest wpisany w DNA, przeżywamy go, czujemy się jego częścią, dzięki niemu funkcjonujemy. W związku z tym nie zwalniamy tempa i jako lider wyznaczamy trendy w swojej branży. Pozostajemy również największym prywatnym podmiotem wspierającym polski sport – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Wieloletnia współpraca z kadrą Polski pokazuje, że STS jest stabilnym i godnym zaufania partnerem – zarówno dla partnerów biznesowych, jak i dla polskich kibiców. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS, za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, daje możliwość bezpiecznego i bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk – komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS.

– Bardzo się cieszymy, że trwająca już niemal dziewięć lat współpraca została przedłużona. Świadczy to o zaufaniu, jakim partnerzy i sponsorzy darzą Polski Związek Piłki Nożnej. My również jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Przedłużenie umowy cieszy tym bardziej, że w jej ramach wsparcie od firmy STS, będącej liderem na polskim rynku w swojej branży, otrzymają także kadry młodzieżowe oraz reprezentacja Polski kobiet. Liczymy, że kolejne lata będą równie owocne jak te, które już za nami. Razem możemy więcej! – dodaje Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat – w związku ze sponsoringiem reprezentacji Polski – bukmacher objął mecenatem m.in. mural Kazimierza Górskiego w Warszawie, powstały z okazji 100. rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera oraz murale z wizerunkami dwóch znakomitych reprezentantów – Włodzimierza Lubańskiego i Włodzimierza Smolarka. W pamięci kibiców zapadła również zorganizowana przez bukmachera kartoniada na Stadionie Narodowym z okazji ostatniego meczu w kadrze rozgrywanego przez Artura Boruca.

STS, oprócz reprezentacji Polski, sponsoruje także m.in. Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Widzewa Łódź, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się