Studenci specjalistami z zakresu e-handlu

Wraz z nowym rokiem akademickim rozpocznie się druga edycja studiów podyplomowych na kierunku Manager E-commerce na Wyższej Szkole Handlowej. Dla studentów to okazja do zdobycia wiedzy od doświadczonych praktyków i specjalistów działających od lat w branży handlu internetowego.
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

Rolę eksperta, który wspiera i koordynuje projekt pełni Internet Mall Polska (Mall.pl).

E-commerce to dziedzina, która rozwija się w zawrotnym tempie. Sprzedaż internetowa rośnie, a wraz z nią liczba e-sklepów. Do ich zarządzania potrzebni są specjaliści, którzy potrafią połączyć wiedzę z zakresu e-commerce i nowoczesnych technologii ze zrozumieniem współczesnych e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb. Kierunek Manager e-commerce jest swoistą odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Zajęcia będą prowadzone przez czynnych praktyków, którzy znają branżę na wylot. Studenci mogą liczyć na ich doświadczenie i wiedzę o realnych warunkach biznesowych. Zdobędą niezbędne umiejętności i kompetencje niezbędne do odbycia stażu, a następnie znalezienia pracy w branży. Celem kierunku jest kształcenie praktyczne – mówi Dr Dariusz Socha, Dyrektor Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej.

Program studiów obejmuje kompletną wiedzę z zakresu: podstaw zakładania sklepu internetowego, aspektów prawnych handlu internetowego, customer experience, PR, social media dla e-commerce, usability sklepu internetowego, mcommerce, e-logistyki czy technologii w e-commerce, a nawet prowadzenia e-biznesu na rynkach CEE. Studenci uzyskają wiedzę potrzebną do stworzenia e-sklepu, zarządzania nim oraz podejmowania trafnych decyzji w zakresie outsourcingu. Wśród prowadzących pojawią się eksperci z Usability Lab, Limango, Grupa Unity, Mall.pl, Przelewy24, Digital Hill czy Furgonetka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polacy coraz częściej i coraz chętniej robią zakupy w Internecie. Aby rynek e-commerce mógł się nadal rozwijać, trzeba wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, ułatwiać im proces zakupowy i zachęcać do kolejnych aktywności. To zadanie dla specjalistów, których na rynku wciąż brakuje. Myślę, że utworzenie takiego kierunku jak Manager e-commerce jest świetnym posunięciem w stronę zapełnienia niszy, z którą mamy obecnie do czynienia – mówi Katarzyna Windysz, Country Manager Polska Mall.pl

Pośrednim celem zajęć jest rozbudzenie w studentach przedsiębiorczości w kierunku e-commerce, a także prowokowanie ich do zakładania własnych e-biznesów. Ćwiczenia odbywać się będą w małych grupach, dzięki czemu studenci poznają specyfikę pracy projektowej. Pierwsze zajęcia na kierunku Manager E-commerce odbędą się pod koniec października. Przewidziano 20 miejsc, z czego jeszcze kilka jest wolnych. Wciąż można się zapisać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród patronów medialnych kierunku znalazły się redakcje Mensis.pl, Nowymarketing.pl, Marketing i Biznes oraz eCommerce & Digital Marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły i rekrutacja.