Nowy kanał to połączenie fabularnego formatu, zabawnej formuły i… obsady pełnej gwiazd Internetu. W rolę użytkowników Paczkomatów wcielili się aktorzy, znani YouTuberzy oraz Influencerzy. Zabawne filmy z Paczkomatem w tle to coś zupełnie nowego, a ich celem jest dotarcie do młodej grupy odbiorców – zarówno do osób, które usługi InPost już dobrze znają, jak i tych, którzy z Paczkomatów lub aplikacji InPost Mobile jeszcze nie korzystali.
– Pracując nad briefem, zastanawialiśmy się, w jaki sposób pokazać widzom usługi InPost, aby przyciągnąć ich uwagę oraz nakłonić, by zostali na kanale na dłużej. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzi się format fabularny oparty o zabawne sytuacje, z którymi każdy z nas spotyka się na co dzień odbierając i nadając paczki. Wierzymy, że lekka, rozrywkowa formuła kanału zostanie doceniona przez naszych użytkowników, a tym samym pokaże młodej grupie docelowej unikalne i nowoczesne produkty InPost i zalety korzystania z Paczkomatów, które znacznie ułatwiają nam życie – powiedział Olek Wandzel, CEO STUDI.
Zobacz również
Celem kampanii jest promocja usług InPost, a przy okazji dostarczenie widzom rozrywki. Emisja odcinków raz w tygodniu. Za kreację, produkcję, strategię dystrybucji i promocji odpowiada STUDI.