Podróże, jedzenie, edukacja, eksploracja – media społecznościowe dają przestrzeń do dzielenia się pasją i wiedzą. Doskonale wiedzą o tym bohaterowie najnowszej kampanii Wyższych Szkół Bankowych: AniaMaluje, Dodo Knitter, Maciej je, Hania Es i chłopaki z Urbex History. Dzięki współpracy z popularnymi twórcami WSB dociera do młodych – wchodzących w dorosłość odbiorców, oferując im wartościowe źródło inspiracji.
Czy studiując pedagogikę wczesnoszkolną, można zostać copywriterką, podróżniczką i popularyzować pozytywny stosunek do ciała? Ania Kęska, na Instagramie znana jako Ania Maluje, udowadnia, że tak. Jak sama o sobie mówi: „Wszystko co robiłam w przeszłości, przygotowało mnie w jakiś sposób na to, co robię teraz. Nie pracuję w zawodzie, ale studia były dla mnie szkołą życia. Nauczyły mnie asertywności, stawiania na swoim, ustalania priorytetów, zarządzania kalendarzem oraz budżetem”.
Zobacz również
Przed Dominiką Dodo Knitter świat stanął otworem, gdy jako 17-latka odkryła podróże autostopem. Najpierw po Polsce, a chwilę po 18. urodzinach po całej Europie. Kolejnym krokiem było studiowanie wzornictwa. Dominika w dzieciństwie nie miała okazji poznać świata sztuki, urodziła się w małej wsi i gdy rozpoczęła studia w dużym mieście, początkowo czuła się zagubiona wśród ekstrawaganckiego otoczenia. Ale to właśnie studia pozwoliły jej znaleźć własną drogę, odkryć pasję do natury i projektować ubrania inspirowane podróżami. Internetowi twórcy w kampanii Wyższych Szkól Bankowych dzielą się swoimi doświadczeniami. Szczerze opowiadają o swojej drodze – wspominając o radości ze studiowania, ale też o przezwyciężaniu trudności. Łączy ich jedno – studia pomogły im odkryć siebie.
Historie naszych bohaterów przedstawione zostały w e-booku (dostępnym na stronie – studiujodkryjsiebie.pl ) i wideo wyreżyserowanym przez Adiego Pietrasiewicza. Wieloelementowa kampania już drugi rok z rzędu realizowana była we współpracy z agencją White Bits.
– Wyróżnikiem Wyższych Szkół Bankowych jest przyjazność i praktyczność także wobec nieustannie zmieniającego się świata. Każdego roku staramy się na nowo odpowiedzieć na oczekiwania młodego pokolenia. W tym roku szczególnie podkreślamy jaką rolę odegrały studia w życiu naszych bohaterów. Cieszę się ze współpracy z agencją, która trafnie adaptuje nasze doświadczenia, nowe perspektywy i aktualne insighty – mówi Iza Budzichowska odpowiedzialna za kampanię po stronie WSB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing