Teraz jako MythicOwl stanie się również pierwszym polskim studiem, które rozpocznie projektowanie gier edukacyjnych na platformy Virtual Reality – cieszą się one coraz większym zainteresowaniem także w Polsce.
Studio postanowiło zaoferować sympatykom gier edukacyjnych możliwość korzystania ze swoich produktów na większej gamie urządzeń: nie tylko na smartfonach i tabletach, ale także na laptopach, komputerach stacjonarnych czy telewizorach, do których wystarczy podłączyć urządzenie obsługujące Virtual Reality. – Wyjście poza segment gier mobilnych to dla nas ogromny krok do przodu. – mówi Tomasz Mularczyk, założyciel studia – Prawdopodobnie jako pierwsze studio developerskie w Polsce wkraczamy w świat VR Education. To młody i rozwojowy segment, na którym bardzo brakuje ciekawych, edukacyjnych propozycji.
Zobacz również
Virtual Reality Education to wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji. Z badań firmy EON Reality wynika, że to bardzo efektywne wsparcie w nauczaniu: dzięki VR uczymy się szybciej, o 100% zwiększa się natężenie uwagi uczniów, a wyniki w testach poprawiają się o 30%. Sam rynek Virtual Reality na świecie rozwija się coraz dynamiczniej – według prognoz Digi Capital obecnie jest on wart kilka miliardów dolarów, a w 2020 r. jego wartość może osiągnąć nawet 30 miliardów dolarów.
Zmiana nazwy studia podyktowana została chęcią odróżnienia się od popularnej platformy dystrybuującej gry na rynku VR – Steam. Nowa nazwa MythicOwl („Mityczna Sowa”) została wybrana ze względu na połączenie wartości takich jak ciekawość, odkrywanie świata, rozwój umysłu oraz edukacja. – Nazwa MythicOwl w pełni odzwierciedla to, co robimy. – mówi Tomasz Mularczyk – Nasze produkty chcemy kierować nie tylko do dzieci od 6 roku życia, ale także do wszystkich, którzy są pasjonatami odkrywania świata i lubią spędzać czas na rozwijającej rozrywce. W końcu zdobywanie nowych wiadomości i stymulacja umysłu nie kończy się wraz z opuszczeniem szkolnej ławki.
W portfolio studia MythicOwl do tej pory znajdują się trzy gry: rozwijająca matematyczna łamigłówka Divido (powstała w designie klasycznym oraz retro, dla fanów stylistyki lat 80.), aplikacja do nauki flag oraz stolic państw – Geo Flags Academy oraz najnowsza gra – edukacyjny quiz połączony z podniebną grą zręcznościową – Reach For The Skies. W najbliższej przyszłości do portfolio MythicOwl dołączy kolejna produkcja, tym razem z zakresu edukacji muzycznej. Wkrótce pojawi się także propozycja edukacyjna przeznaczona specjalnie dla rodziców.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji o studiu można znaleźć na stronie www.mythicowl.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing