Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy, cieszący się szerokim gronem odbiorców:
- moda: Tamara Gonzales Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
- kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
- podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
- technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.
W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.
Zobacz również
Łączy ich jedno – korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku
W spocie z udziałem Macademian Girl, zaprezentowany został dzień blogerki modowej – kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna.
Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji.
Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku.– mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.
Kampania „Style uŻycia” trwa od 09.09.2013 do 09.10.2013. Została przygotowana we współpracy z agencją social media Socializer S.A. Za produkcję filmów z blogerami odpowiada natomiast Mumin’s Interactive s.c.