TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide

Na rynku debiutuje butik kreatywny Sugarfree. Nowa struktura powstała w miejsce dotychczasowej agencji H Warsaw, a jej kluczową kompetencją jest tworzenie wyrazistej komunikacji niezależnie od wysokości budżetu.
O autorze
0 min czytania 2015-04-08

Sugarfree na stanowisku managing partnera kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.

H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań w tym obszarze.

Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.

Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów, dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na temat agencji Sugarfree.

Słuchaj podcastu NowyMarketing