Sukces miasta w roku wyborczym – konferencja dla samorządów i administracji państwowej

Inwestycje, komunikacja i współpraca z organizacjami pozarządowymi. To wszystko w obliczu przedwyborczego chaosu. Te i inne tematy poruszone zostaną podczas zbliżającej się już XI konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.
O autorze
1 min czytania 2014-02-25

O tym jak najlepiej komunikować i podejmować działania z zakresu public relations powiedzą najlepsi eksperci i praktycy PR w Polsce.

W tym roku ekspertów i uczestników gościć będą aż dwa miasta: Katowice (21 i 23 maja) oraz Kraków (22 maja). W trakcie trzydniowej Konferencji, podczas wykładów i warsztatów poruszone zostaną ważne i aktualne zagadnienia w obszarze:

  • Dzień pierwszy: Miasto – Inwestycje, komunikacja, mieszkańcy.
  • Dzień drugi: Sukces obu stron! Czyli współpraca miasta z organizacjami pozarządowymi
  • Dzień trzeci: Zostań zwycięzcą! Jak być liderem wyborczego biegu.

Najlepsi eksperci i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Nadchodząca XI edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania dobrych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

Warunki udziału w konferencji znajdują się na stronie internetowej www.prwsamorzadzie.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencji towarzyszyć będzie trzecia edycja konkursu Kryształy PR-u, dedykowanego Jednostkom Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej. Jego celem jest nagradzanie najciekawszych i innowacyjnych inicjatyw, działań i projektów w zakresie promocji. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierani są w sześciu kategoriach zdobywcy Grand Prix Kryształów PR-u. W każdej kategorii cztery zgłoszenia zostają wyróżnione. Udział w konkursie jest bezpłatny.

 NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się