Super-Pharm wprowadza czat z farmaceutą

W trosce o ochronę zdrowia klientów i pracowników sieć handlowa Super-Pharm uruchomiła na stronie internetowej www.superpharm.pl nową opcję – czat z farmaceutą. Dzięki tej funkcji, w zaledwie kilka minut, klienci Super-Pharm będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące opieki farmaceutycznej.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Czat z farmaceutą to nowa funkcjonalność dostępna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu klientów z pracownikami Super-Pharm, ale też odciążenia infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi. 

Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm – jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:

  • podstawowej opieki farmaceutycznej;
  • dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
  • sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
  • prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).

Wystarczy wejść na stronę www.superpharm.pl i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku – na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger. 

Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj