Czat z farmaceutą to nowa funkcjonalność dostępna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu klientów z pracownikami Super-Pharm, ale też odciążenia infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.
Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm – jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:
Zobacz również
- podstawowej opieki farmaceutycznej;
- dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
- sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
- prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).
Wystarczy wejść na stronę www.superpharm.pl i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku – na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger.
Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]