W 2023 roku SAR informował o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland. Ranking ten będzie stanowił źródło informacji na temat najbardziej innowacyjnych, kreatywnych i skutecznych działań komunikacyjnych. Zyska także formę wizualną i zaprezentuje prace, które zostały nagrodzone we wszystkich konkursach.
Zgodnie z decyzją Zarządu SAR, ranking będzie skupiał się wyłącznie na klientach agencji, a wśród wyróżnionych znajdą się marki, które zdobędą największą liczbę punktów w konkursach Innovation, KTR i Effie. Zestawienie to może również stać się użyteczną bazą wiedzy na temat najlepszych i najczęściej nagradzanych kampanii w Polsce.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/Super-Ranking-SAR-1024x1024.png)
Dodatkowo przy okazji rankingu pojawi się możliwość przyznawania nagród za stosowanie dobrych i skutecznych praktyk przetargowych przez marketerów podczas przetargów, briefingów oraz współpracy z agencjami. Ogłoszenie wyników pierwszej edycji Super Rankingu planowane po zakończeniu wszystkich konkursów SAR, podczas gali wręczenia nagród konkursu Innovation 27 listopada 2024 roku.
Zdjęcia: mat. pras.
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing