Superbet odleciał na księżyc… nowa kampania marketingowa

Nowa kampania Superbet zabiera nas w nietypowe miejsce z punktu widzenia zakładów bukmacherskich, bo na księżyc. W spotach przygotowanych na kilka rynków z okazji startu kampanii Supermoon wzięli udział ambasadorowie marki. Start w telewizji oraz digitalu zaplanowano na początek lipca 2023 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-07-04

Supermoon – to kolejna globalna kampania Superbet, realizowana razem z agencją reklamową Tenth Man z Irlandii. Kampania Supermoon to nowa odsłona globalnej kampanii brandowej w ramach konceptu reklamowego GO SUPER. Swoją premierę ma właśnie na kilku rynkach w Europie, ale jest również przygotowana do adaptacji w kolejnych krajach, w których Superbet będzie w niedługim czasie rozpoczynał swoje działanie. Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii kierowanej na rynek polski, w spotach zobaczymy dobrze znane twarze ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka, Sławomira Peszko i Tomasza Smokowskiego.

– W naszej najnowszej kampanii postanowiliśmy odejść od standardowego lokowania komunikacji zakładów bukmacherskich poprzez prezentację boiska, zawodników, kibiców w pubie czy na kanapie przed TV. Plan akcji, przenosimy tym razem, na powierzchnię księżyca. Nie zabraknie naszego charakterystycznego, czerwonego dymu, szczypty humoru, charyzmy naszych ambasadorów i sportowych smaczków. Te nieoczywiste, odważne kadry mają zwiększyć zainteresowanie odbiorców i rozpoznawalność naszej kampanii, na którą składają się spoty poświęcone komunikacji brandowej oraz części produktowej. W tym przypadku skupiliśmy się na Superprzewadze, dzięki której rozliczamy kupony jako wygrane przy 2 golach przewagi danej drużyny. Jest to opcja, z której gracze mieli ostatnio między innymi okazję skorzystać w trakcie meczu Polska – Mołdawia. Dzięki Superprzewadze przy wyniku 2:3, rozliczyliśmy kupony postawione na Reprezentację Polski jako wygrane – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Antidote z Londynu. Reżyserem spotów był Chris Balmond, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada agencja Freefolk London – Jason Watts. Nowa kampania będzie realizowana w TV, digitalu oraz OOH. Zaplanowane są także niestandardowe aktywacje brandowe, które dadzą szansę na dodatkową percepcję marki Superbet.

PS W jaki sposób firmy bukmacherskie walczą o klientów?

Rynek zakładów bukmacherskich rozwija się z roku na rok. Pojawiają się na nim nowe firmy, które starają się do siebie przyciągnąć klientów. W jaki sposób najczęściej to robią? Na co zwracają uwagę gracze, zanim zdecydują się dokonać rejestracji konta? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. Zapraszamy do lektury!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj