Kultowe komiksy Marvela i oparte na nich filmy pełne akcji obfitują w przygody superbohaterów takich jak Spider-Man, Ironman, Kapitan Ameryka, Kapitan Marvel, Czarna Wdowa i wielu innych. W ostatnim czasie bohaterskie postawy były domeną nie tylko superbohaterów. W pandemii każdy z nas mógł być bohaterem dla swoch bliskich lub dla lokalnej społeczności, a dla Circle K bohaterami byli pracownicy, którzy każdego dnia pomagali klientom, aby ich dzień mógł być nieco łatwiejszy. Doświadczenia związane z pandemią wpłynęły na wybór tegorocznej akcji promocyjnej, teraz bohaterowie codzienności i superbohaterowie mogą połączyć siły na stacjach Circle K.
Aby zdobyć saszetki z tarczami do gry Shieldz i znaczki, należy w okresie od 8 września do 17 listopada (lub do wyczerpania zapasów) zatankować na stacjach Circle K minimum 20 litrów paliwa miles, milesPLUS lub SupraGas lub zrobić zakupy w sklepie bądź skorzystać z myjni za co najmniej 10 złotych. Osoby, które chcą zdobyć dwie tarcze i dwa znaczki mogą zatankować i skorzystać z oferty sklepu lub umyć samochód w trakcie jednej wizyty na stacji. Każda osoba, która uzbiera 6 znaczków może zakupić maskotkę lub kubek z limitowanej edycji w promocyjnej cenie. Dla klientów należących do Circle K Extra oferta dostępna jest już po uzbieraniu 5 znaczków. Szczegóły promocji i jej regulamin można znaleźć na stronie Circle K lub porozmawiać o niej z chatbotem na profilu Facebook marki.
Zobacz również
– Choć nasza akcja promocyjna przypada na okres początku roku szkolnego, jestem przekonany, że będzie gratką nie tylko dla dzieci, ale i dla dorosłych fanów marvelowskiego świata. Kto z nas nie marzy o supermocach? Zgodnie z myślą przewodnią akcji „Bohaterowie łączcie się” wierzę, że nasi klienci odnajdą swoich ulubieńców wśród dostępnych wzorów maskotek i kubków. Warto skorzystać z promocji i zebrać całą kolekcję. Dla uczestników programu lojalnościowego Circle K Extra przygotowaliśmy specjalne warunki, umożliwiające szybszy zakup kolekcji w cenach promocyjnych, natomiast wszyscy klienci mają niepowtarzalną okazję kupienia produktów z superbohaterami z rabatem aż do 67% – mówi Rafał Droździak, szef Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Nowa akcja kolekcjonerska Circle K będzie miała wsparcie medialne w postaci spotu reklamowego w telewizji i radio oraz działań digital, z mocnym naciskiem na social media, kampania ruszy 15 września. Spot dotyczący akcji dostępny jest na kanale YouTube Circle K Polska.
Dodatkowo, dla wszystkich klientów Circle K przygotowało ofertę, która osłodzi jesienną słotę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na stacjach dostępne są nowe przekąski. Do każdej zamówionej kawy półksiężyc z jabłkiem lub ciastko cynamonowe za 2,79 zł, natomiast kawę do przekąsek można dokupić w promocyjnej cenie 6 złotych. Dla osób spragnionych oryginalnych połączeń i nowych smaków przygotowano „Vive le Hot Dog”, czyli pyszną kiełbaskę z kaczką podaną w brioszce, z kartą Extra za 7,99 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing