Superbrands to organizacja, która od ponad 25 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki na danym rynku na całym świecie, działając w blisko 90 krajach. Jej flagowym przedsięwzięciem jest dwuetapowe badanie Superbrands, które w Polsce jest realizowane od 15 lat. W pierwszym etapie, czyli ankiecie konsumenckiej, bierze udział ponad 10 tys. respondentów. Po jego zakończeniu nad wyborem laureatów debatuje Rada Marek, w gronie której zasiadają eksperci z dziedziny marketingu, badań, reklamy czy PR. Finalny werdykt to efekt połączenia badania konsumenckiego i rekomendacji wspomnianej Rady.
Tegoroczna edycja badania została zrealizowana w styczniu 2021 roku. Po raz drugi do prestiżowego grona laureatów najsilniejszych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek dołączyła dziecięca, modowa marka Coccodrillo.
Zobacz również
– Bardzo cieszy nas to wyróżnienie, bo jest głosem zarówno konsumentów, jak i wybitnych ekspertów. Z naszej perspektywy szczególnie istotna jest pozytywna opinia naszych klientów. Tytuł Superbrands jest potwierdzeniem tego, że sukcesywna praca nad budowaniem naszej marki przekłada się na konkretne efekty – mówi Paulina Żaczyk, kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce