…i chemią gospodarczą.
„O podjęciu współpracy z optivo myśleliśmy już od dłuższego czasu. Funkcjonalności systemu optivo® broadmail umożliwią nam realizację wielu pomysłów, które zawarliśmy w naszej strategii e-mail marketingowej” – podkreśla Agata Chmielewska, Specjalista ds. marketingu internetowego w SuperKoszyk.pl. „Nie bez znaczenia jest również fakt możliwości integracji z systemem Magento, która umożliwia przepływ informacji w czasie rzeczywistym pomiędzy wspomnianym narzędziem a optivo® broadmail” – dodaje.
Zobacz również
„Cieszymy się, że SuperKoszyk.pl dołącza do grona firm, które zgadzają się, że e-mail marketing jest nie tylko niezbędny dla prowadzenia skutecznego biznesu, ale też powinien spełniać najwyższe światowe standardy, oparte na najlepszych praktykach” – mówi Marek Włodarczyk, Country Manager optivo Polska. „Jesteśmy przekonani, że nadchodzące miesiące pozwolą nam nie tylko osiągnąć zamierzone cele, ale też zrealizować wiele kreatywnych, niebanalnych kampanii”.
SuperKoszyk.pl to największa polska drogeria internetowa oferująca chemię gospodarczą, kosmetyki oraz artykuły do higieny osobistej. Istnieje na rynku od 2006 r. W ofercie sklepu znajduje się ponad 10 000 produktów znanych i cenionych polskich i międzynarodowych marek.
optivo to międzynarodowy specjalista z zakresu e-mail marketingu i omnichannel, z oddziałami w Berlinie (centrala), Warszawie, Amsterdamie i Istambule. Firma codzienne dostarcza ponad 1 300 klientom wiodących rozwiązań w ramach zautomatyzowanej, bezpośredniej i spersonalizowanej komunikacji z konsumentami. Narzędzie optivo® broadmail umożliwia wysyłanie maili transakcyjnych, prowadzenie kampanii Marketing Automation, czy też tworzenie newsletterów – w dynamicznym, w pełni edytowalnym szablonie. Co więcej, wszystkie komunikaty mogą zostać w pełni spersonalizowane oraz targetowane pod kątem odpowiednich grup docelowych. Rozbudowane raporty pozwalają z kolei sprawdzić, jak podejmowane działania zostały odebrane przez klientów i zaplanować kampanię w taki sposób, by jak najlepiej spełnić ich oczekiwania.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing