Od początku działania każdego supermarketu Bio Family największa uwaga skupiona jest na zmniejszanie marnowania żywności. Na bieżąco podejmowane są działania, aby pokazać, że najczęściej zewnętrzny brzydki wygląd warzyw i owoców z certyfikowanych upraw bio, nie oznacza, że produkt jest mniej wartościowy i należy go wyrzucić. Przykładem jest akcja marketu w formie degustacji warzyw czy owoców bio pt. „Co z tego, że jesteśmy brzydkie? To nie znaczy, że jesteśmy mniej wartościowe. Nie marnuj żywności”.
Zobacz również
Należy pamiętać, że w certyfikowanej uprawie bio nie stosuje się niezdrowych pestycydów, chemicznych ulepszaczy wyglądu i smaku oraz sztucznych konserwantów. To właśnie stosowanie dodatków do żywności nienaturalnie przedłuża „życie” i nadaje piękny wygląd produktom spożywczym, które możemy znaleźć w innych supermarketach z konwencjonalną żywnością bez certyfikatu bio.
Bio Family to polska sieć supermarketów, której misją i zasadą jest posiadanie w swojej ofercie tylko i wyłącznie certyfikowanych produktów bio
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]