W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji.
Zobacz również
– To, że sztuczna inteligencja zmieni świat, już wiemy – teraz możemy z radością pokazać, że właściwie wykorzystywana zmieni go na lepsze. W kampanii użyliśmy najnowszych dostępnych modeli AI, które pozwalają już nie tylko tworzyć wysokiej jakości obrazy, ale także zamieniać je w pełne życia, realistyczne sceny – komentuje Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE. #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i YouTubie w lipcu i sierpniu bieżącego roku.
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing