Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie producenta preparatu VITAPIL, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów, a jednak nadal co trzecia nie potrafi przyjmować komplementów. Wynik badania skłonił agencję współpracującą z producentem do stworzenia przekazu, którego zadaniem była poprawa samooceny Polek, a co za tym idzie, również pewności siebie i dostrzeżenia swojego piękna.
Motyw przewodni kampanii oparty był o historie kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane były w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).
Zobacz również
Pierwszy etap kampanii, to sonda uliczna na temat umiejętności przyjmowania komplementów wśród Polek.
Druga odsłona, wyjaśnia co Polki sądzą o komplementach i dlaczego mają problem z ich przyjmowaniem.
Trzecia odsłona, to materiał studyjny prezentujący przemianę kobiet, które stały się świadome własnego piękna i atutów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Efekty sesji zdjęciowej wykorzystane były w kampanii prasowej opartej o najbardziej popularne magazyny kobiece oraz w komunikacji internetowej. Ostatnim elementem promocji była emisja billboardu sponsorskiego w telewizji (min. TVP, TVN, Polsat).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spółka SKYME odpowiadała za kompleksową produkcję 3 filmów kampanijnych, sesję zdjęciową oraz kreację i montaż billboardu sponsorskiego.