„Suplement na komplement” w nowej kampanii VITAPIL

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL firmy NutroPharma.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie producenta preparatu VITAPIL, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów, a jednak nadal co trzecia nie potrafi przyjmować komplementów. Wynik badania skłonił agencję współpracującą z producentem do stworzenia przekazu, którego zadaniem była poprawa samooceny Polek, a co za tym idzie, również pewności siebie i dostrzeżenia swojego piękna.

Motyw przewodni kampanii oparty był o historie kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane były w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).

Pierwszy etap kampanii, to sonda uliczna na temat umiejętności przyjmowania komplementów wśród Polek.

Druga odsłona, wyjaśnia co Polki sądzą o komplementach i dlaczego mają problem z ich przyjmowaniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzecia odsłona, to materiał studyjny prezentujący przemianę kobiet, które stały się świadome własnego piękna i atutów.

Efekty sesji zdjęciowej wykorzystane były w kampanii prasowej opartej o najbardziej popularne magazyny kobiece oraz w komunikacji internetowej. Ostatnim elementem promocji była emisja billboardu sponsorskiego w telewizji (min. TVP, TVN, Polsat).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spółka SKYME odpowiadała za kompleksową produkcję 3 filmów kampanijnych, sesję zdjęciową oraz kreację i montaż billboardu sponsorskiego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się