Suszonki miesiąca: top 18 kreacji października 2025 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 18 kreacji października 2025 [PRZEGLĄD]
Przed wami przegląd suszonek miesiąca, czyli kampanii reklamowych z października 2025, które przykuły uwagę czytelników NM. Pudelek-kundelek, „Warmer Together” czy może „The Periodic Fable” – którą z nich zapamiętaliście najlepiej?
O autorze
3 min czytania 2025-11-04

Pudelek pomaga kundelkom

Serwis Pudelek.pl ogłasza akcję społeczną z okazji Dnia Kundelka. W sobotę, 25 października br., strona zmieniła swoje logo i nazwę na „Kundelek”. W ten sposób redakcja chciała zwrócić uwagę na problem bezdomności zwierząt i promować adopcje psów ze schronisk.

pudelek kundelek akcja społeczna

#GrajmyRazem

Olimpiady Specjalne Polska prezentują kolejną odsłonę kampanii #GrajmyRazem. Celem akcji jest pokazanie, że sport nie zna granic, nie tworzy podziałów, a łączy serca.

„Warmer Together”

Firma odzieżowa Moncler rusza z globalną kampanią „Warmer Together”, łącząc ikony Hollywood – Ala Pacino i Roberta De Niro. Wszystko to w symbolicznej opowieści o przyjaźni, zaufaniu i ciepłe, które zaczyna się w nas samych.

#HejtOutLoveIn

Hejt rani, ale obojętność pozwala mu rosnąć. W nowej odsłonie kampanii #HejtOutLoveIn, T-Mobile we współpracy z Dawidem Podsiadło i Fundacją SEXEDPL stawiają na reagowanie – każdy może podpisać Deklarację Niezgody na Hejt i pokazać, że głos szacunku może zagłuszyć nienawiść.

„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”

Czy bohaterowie ulubionych baśni z dzieciństwa naprawdę żyli długo i szczęśliwie? To pytanie stało się inspiracją dla najnowszej akcji Stowarzyszenia mali bracia Ubogich zwracającej uwagę na samotność osób starszych w kampanii „I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”.

#ChangeTheCompliment

Dove rusza z kampanią #ChangeTheCompliment, zachęcając, by oprócz wyglądu chwalić dziewczęta także za ich cechy i umiejętności – to lepiej wspiera ich poczucie wartości.

Kolekcja Kasi Nosowskiej dla W.KRUK

„PEŁNIA” to unikalna całość złożona z wielu cząstek. To zapis przebytej drogi i przeżytych emocji oraz akceptacja tego, co w sobie nosimy. Tak o kolekcji biżuterii powstałej we współpracy z W.KRUK mówi Katarzyna Nosowska.


„Po czyjej jesteś stronie, gdy milczysz?”

Państwowa Komisja ds. przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu dzieci i Komitet Ochrony Praw Dziecka wystartowały z kampanią „Po czyjej jesteś stronie, gdy milczysz?”. Jej celem jest przełamanie społecznej obojętności i przypomnienie o prawnym obowiązku reagowania na krzywdę najmłodszych.

„The Periodic Fable”

The Ordinary rusza z kampanią „The Periodic Fable”. Jej celem jest pokazanie wprowadzających w błąd trendów i sformułowań marketingowych w branży beauty, które mają za zadanie jedynie zwabić konsumentów.

Taylor Swift ratuje wydry

Jedno zdjęcie Taylor Swift wystarczyło, by vintage T-shirt z wizerunkiem wydr stał się viralem i przyniósł Monterey Bay Aquarium ponad 2 mln USD darowizn. Historia, która pokazuje, jak siła marki osobistej i autentyczność potrafią napędzić skuteczną akcję społeczną.

„Take Care OFF Yourself”

Codziennie spędzamy przed ekranem coraz więcej czasu – kosztem snu, relacji i zdrowia psychicznego. Fundacja Można Zwariować startuje z kampanią „Take Care OFF Yourself”, by przypomnieć, że równowaga między światem online i offline to nie luksus, lecz konieczność.

Outdoorowa kampania od delio

„Jadą świdry, jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię.

Łóżka dla telefonów od IKEA

W IKEA nawet telefony mogą mieć swoje łóżka. Kolekcja Phone Sleep zachęca do odkładania smartfonów na noc i odzyskania spokojnego snu.

„Adidas Originals Pet”

Marka adidas wprowadziła na rynek chiński jesienną odsłonę kolekcji dla zwierząt „Adidas Originals Pet”. Wśród dostępnych artykułów znalazły się, np. kurtki wiatrówki.

Tenisitko od Lubelli

Po sukcesie makaronu Rakiettoni marka Lubella nie schodzi z kortu i znów gra o uwagę internautów. Tym razem serwuje limitowany gadżet – Tenisitko, czyli połączenie kuchennego sitka i tenisowej rakiety.

Chatbot Wacek

Lekarze z Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku oraz Fundacja UroCare uruchomili chatbota o imieniu Wacek. Od września br. odpowiada on na pytania dotyczące zdrowia mężczyzn – w tym chorób układu moczowego i problemów z erekcją.

„Dzień na U” od Fundacji Rak’n’Roll

Kampania „Dzień na U” Fundacji Rak’n’Roll pokazuje, że profilaktyka to nie tylko obowiązek – to moment ulgi, w którym lęk ustępuje, a zdrowie zostaje potwierdzone. Nowa edycja akcji stawia na lekkość, humor i autentyczne historie.

Automaton Vocis, czyli infolinia Biblioteki Narodowej

Biblioteka Narodowa uruchomiła Automaton Vocis, czyli specjalną infolinię, która łączy klimat średniowiecza z technologią AI. Bot głosowy odpowiada na pytania językiem inspirowanym staropolszczyzną. Akcja promuje wystawę „JAM POSEŁKINI JEGO”.

PS Suszonki miesiąca: top 18 kreacji września 2025 [PRZEGLĄD]