Coca-Cola spotyka Bolesławiec
Wspólny posiłek to coś więcej niż jedzenie – to opowieść, emocje i czas. To właśnie wtedy dzielimy się codziennością, świętujemy małe i duże sukcesy, kształtujemy wspomnienia, które zostają z nami na lata. Z myślą o tych wyjątkowych momentach Coca-Cola łączy siły Zakładami Ceramicznymi „Bolesławiec”, tworząc limitowaną kolekcję naczyń wpisującą się w magię spotkań z bliskimi.

Bracia Sadownicy znają się na sokach
W outdoorowej kampanii Bracia Sadownicy przekonują, że znają się na jabłkach jak nikt inny. Proste slogany i przyciągające wzrok billboardy to klucz do zwrócenia uwagi konsumentów.

Nostalgia w McDonald’s
McDonald’s wraca do lat 2000. Z tej okazji powstał limitowany merch i specjalne wydanie magazynu BRAVO.

Ulga podatkowa na sport od Decathlona
Statystyki alarmują: polskie dzieci spędzają średnio 4,5 godziny dziennie przed ekranem, a co piąte z nich zmaga się z problemem otyłości. Jak się okazuje, często to bariery finansowe zamykają drogę do uprawiania sportu tym rodzinom, które nie mogą pozwolić sobie na finansowanie dodatkowych zajęć pozaszkolnych. Tę sytuację chce zmieniać Decathlon.

PZU z ważnym przekazem dla kierowców
Dekadę po sukcesie kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” PZU wraca z nową odsłoną tej idei – ogólnopolską akcją „Mistrzu, zwolnij”.
Gwiazdorski pokaz marki Bytom
Z okazji 80-lecia marki Bytom odbył się jubileuszowy pokaz mody. Jako modele i modelki zaprezentowały się gwiazdy świata kultury, m.in. Tomasz Raczek, Marcin Dorociński, Jan Frycz, Piotr Stramowski i Małgorzata Walewska.
Żółty Maluch na otwarcie IKEA w Bielsku-Białej
Na ulicach Bielska-Białej pojawił się samochodowy klasyk – Fiat 126p. Auto w żółtym kolorze, z kartonami na dachu i logotypami IKEA promuje otwarcie nowego sklepu.

„Z tłem czy bez tła?” – pyta Canva
Canva, w kampanii outdoorowej, promuje swoje narzędzie do usuwania tła, zwracając w zabawny sposób uwagę na to, że wiele logotypów publikowanych w internecie tylko z pozoru jest przezroczystych.

Brodka w kampanii Fundacji Avalon
Fundacja Avalon rusza z ósmą kampanią społeczną pod hasłem „Niepełnosprawność nie mówi, jacy jesteśmy”. Jej głównym motywem jest wideo stworzone do nowej aranżacji utworu „Krzyżówka dnia” w wykonaniu Moniki Brodki, która – jako artystka i kobieta czująca się przez lata oceniana – szczególnie mocno identyfikuje się z przekazem kampanii.
Fundacja Słonie na Balkonie o kryzysie psychicznym polskich dzieci
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Uwaga: wrażliwe!” zainicjowana przez Fundację Słonie na Balkonie. Kampania alarmuje o kryzysie psychicznym dzieci w Polsce.

Czego nie ma w plecaku?
Wrzesień to dla wielu dzieci moment ekscytacji związanej nie tylko ze spotkaniem przyjaciół w szkole, ale także z zakupem nowych przyborów szkolnych. Dla wielu uczniów początek roku szkolnego to jednak także czas stresu, samotności i lęku, które często pozostają niewidoczne dla dorosłych. Zwraca na nie uwagę Powiślańska Fundacja Społeczna w kampanii „To, czego nie ma w plecaku, boli”.

„Daj im szansę”, przekonują E.Wedel i Pyszne.pl
Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Marnowaniu Żywności, E.Wedel i Pyszne.pl przypominają, że jedzenie, które nie wygląda idealnie, wciąż może być absolutnie pyszne. Tylko od 29 września do 1 października (lub do wyczerpania zapasów) w serwisie Pyszne.pl dostępne będą specjalne paczki od E.Wedel pod nazwą „Daj im szansę”.

Nike redefiniuje kultowy slogan
Nike odświeża swoje kultowe hasło „Just Do It” i stawia inne pytanie: „Why Do It?”. To inspiracja dla pokolenia Z, by nie poddawało się w trudnych chwilach, nawet mimo porażek.
Lasy Państwowe pokazują, że natura wygrywa z AI
Technologie AI generują coraz lepsze obrazy, ale nie są w stanie i długo nie będą w stanie dorównać naturze, z którą można obcować w polskich lasach. A lasy są otwarte dla wszystkich, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i z każdego miejsca w Polsce można dojechać do nich w niespełna godzinę – przekonują Lasy Państwowe w swojej nowej kampanii „Obrazy Lasu”.
Grupa Arche walczy z niżem demograficznym
Program Grupy Arche ma zwrócić uwagę na problem ujemnego przyrostu naturalnego. W ramach inicjatywy przygotowano nagrody, takie jak benefity finansowe czy możliwość zorganizowania bezpłatnej uroczystości.
Milka zachęca do budowania relacji sąsiedzkich
Milka ruszyła z kampanią pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Marka przygotowała specjalne paczki ze słodyczami i zawieszkami, na których można zostawić wiadomość w celu nawiązania relacji.

„Gold Squad” od Hertza na lotniskach
Podróż samolotem bywa stresująca, ale firma Hertz znalazła sposób, by zmienić ją w naprawdę przyjemne doświadczenie. Na amerykańskich lotniskach pojawiła się specjalnie skompletowana drużyna Golden Retrieverów, które witają podróżnych w ramach kampanii „Gold Squad”.

Papier toaletowy za reklamę
W niektórych publicznych toaletach w Chinach, aby otrzymać papier toaletowy, użytkownicy muszą najpierw obejrzeć reklamę na smartfonie. To nie tylko nowatorski sposób na walkę z marnotrawstwem, ale przede wszystkim pomysł, który szokuje.
