Rakiettoni od Lubelli
Iga Świątek wygrała French Open, a Lubella zapowiedziała, że na cześć mistrzyni stworzy makaron w kształcie rakiet tenisowych. Nazwę wybrali internauci, za pośrednictwem profilu Make Life Harder na Instagramie. Zwyciężyło „rakiettoni”.
Zobacz również
Truskawka od LEGO
To nie koniec tenisowych szaleństw. Prezent dla najlepszej polskiej tenisistki przygotowało również LEGO. Z okazji tryumfu Świątek na Wimbledonie, z 3 tys. elementów powstała truskawka (jeden z symboli turnieju), wewnątrz której widać figurkę Świątek.

Akcja przeprowadzka
Zamiast klasycznego spotu – konwój przez miasto. Na czele Hubert Urbański w kabriolecie, a za nim ciężarówki z logotypami i scenografią Milionerów. W taki sposób Polsat promował przejęcie kultowego formatu od TVN.
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Biorę, bo…
Bez logotypów, bez kontekstu, bez wyjaśnień. Tylko zwrot powtarzający się jak mantra: „Biorę, bo…”. Tak zaczęła się kampania teaserowa Biofarm i agencji Adfather, która zachęcała do refleksji nad własnym zdrowiem.
#NieStudiujęDlaDyplomu
Do rozpoczęcia roku akademickiego jeszcze ponad dwa miesiące, ale uczelnie wyższe już dziś starają się zachęcić przyszłych studentów do wyboru właśnie ich uniwersytetu. W kampanii #NieStudiujęDlaDyplomu Uniwersytet SWPS zrezygnował z reklamowych sloganów i postawił na głos studentów. Efekt? 3 mln zasięgu.
Fundacja ITAKA szuka zaginionych dzieci
Średnio co 4 godziny w Polsce ginie dziecko. Fundacja ITAKA uruchomiła kampanię, w której ekrany DOOH zmieniają się w dzwoniące telefony. Gdy ktoś dzwoni na 116 000, pojawia się komunikat: „Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka”.
#PiwoToTeżAlkohol, przekonuje influencerka
Influencerka Olga Legosz, znana w sieci jako nomadmum81, rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej #PiwoToTeżAlkohol. Celem akcji jest wprowadzenie zakazu reklamowania alkoholu w przestrzeni publicznej.
„Daj się odkryć” w kampanii oswajającej łuszczycę
Łuszczyca dotyka ponad 1 miliona Polaków, jednak wciąż pozostaje niedostatecznie zrozumiana i silnie stygmatyzowana. Chorzy na nią bywają wykluczani, zawstydzani i pomijani. Kampania „Daj się odkryć” po raz kolejny przypomina, że ich codzienność to nie tylko zmaganie się z objawami, ale też z oceną otoczenia.
„To <<tylko>> muzyka”, przekonuje Spotify
Spotify wystartował z kampanią wizerunkową w Polsce „To <<tylko>> muzyka”, która jest hołdem dla kultury fanowskiej, definiującej polską scenę muzyczną. Sercem kampanii jest seria zdjęć autorstwa polskiego fotografa Kamila Kotarby, przedstawiająca pięć odsłon fanowskiego oddania.
Manekiny na wózkach w sklepach Primark
W sieci sklepów Primark pojawiły się pierwsze manekiny, które symbolizują osoby na wózkach. To efekt współpracy z Sophie Morgan, brytyjską prezenterką telewizyjną, która na co dzień porusza się na wózku.
Johnnie Walker… usiadł
Po raz pierwszy w historii ikoniczny Striding Man… usiadł. Johnnie Walker w kampanii „Rest Powers Progress” z okazji Miesiąca Zdrowia Psychicznego Mężczyzn przypomina, że czasami warto zwolnić tempo i skupić się na swojej kondycji psychicznej.
Akcja FILAR wspiera zdrowie psychiczne mężczyzn
Tylko w 2024 roku w Polsce życie odebrało sobie 4845 osób — 11 na 13 z nich to mężczyźni. Aby zwrócić uwagę na ten problem, twórcy kanału na YouTube „Nie wiem, ale się dowiem!” stworzyli akcję FILAR, wspierającą zdrowie psychiczne mężczyzn.
Wakacje jednego dnia dla seniorów
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich rozpoczyna kolejną edycję akcji „Wakacje jednego dnia”, w ramach której organizuje jednodniowe, letnie wyjazdy dla seniorów. To odpowiedź na potrzeby najstarszych mieszkańców Polski, którym wraz z wiekiem ubywa szans na wyjście spośród czterech ścian.
Ikonka ładowania jako symbol choroby Alzheimera
Ikonka ładowania stała się głównym elementem kampanii Fundacji Alzheimerfonden dotyczącej choroby Alzheimera. Symbol wykorzystano jako metaforę utraty pamięci.
#OwnYourWorld, zachęca Deutsche Telekom
Deutsche Telekom wprowadza #OwnYourWorld – kampanię skierowaną głównie do pokolenia Z, która daje młodym ludziom możliwość odzyskania kontroli nad swoimi cyfrowymi tożsamościami. Celem akcji jest zwiększenie wiedzy w temacie ochrony cyfrowej.
„Kamizelki Duchów” od Quebec Lifesaving Society
Z pozoru zwykłe, ratunkowe kamizelki – tyle że w bieli. Quebec Lifesaving Society we współpracy z agencją LG2 rusza z poruszającą kampanią „Kamizelki Duchów”, która w wymowny sposób przypomina, że noszenie kamizelki w wodzie to często nie opcja, lecz decyzja o życiu lub śmierci.
#SendFacePicsInstead
Marka Manscaped startuje z kampanią, która w żartobliwy sposób przypomina, że czasem lepiej wysłać zdjęcie twarzy niż czegokolwiek poniżej pasa. Zwłaszcza że – jak pokazują badania – twarz ma aż dziewięć razy większe szanse na zdobycie odpowiedzi podczas cyfrowego flirtu.
„Plan Bêêê”: Leroy Merlin oferuje koszenie trawników przez owce
Leroy Merlin odpowiada na zakaz koszenia trawników w 23 francuskich departamentach. Marka oferuje usługę „Plan Bêêê”, czyli koszenie trawników z pomocą owiec i kóz z lokalnych farm.
Chihuahua like a boss
Chart jak z wybiegu, emerytowana chihuahua z nowym zapałem i retriever, który skacze do wody jak olimpijczyk. The Farmer’s Dog udowadnia, że zdrowa dieta może nie tylko poprawić kondycję psa, ale i jego styl życia.
Adrien Brody stworzył film o Porsche
Adrien Brody prezentuje krótkometrażowy film „The Intern” dla Porsche. Artysta udokumentował kilka dni spędzonych w fabryce tej legendarnej marki. To opowieść o nauce, ambicji i fascynacji motoryzacją.
„Pracuj w swoim rytmie”, zachęca DPD
Rytm dnia, rytm pracy, rytm życia. Każdy z nas ma swój indywidualny beat, który nadaje tempo codziennym obowiązkom. A co, jeśli to właśnie praca mogłaby dopasować się do naszego rytmu? W myśl tej idei DPD Polska rusza z nową kampanią rekrutacyjną „Pracuj w swoim rytmie”.