Suzuki Boxing Night odbędzie się 23 stycznia 2021 r. w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. To już czwarta odsłona gali boku olimpijskiego pod szyldem japońskiej marki. Na ringu pojawią się mistrzowie z wielu krajów, a wydarzenie uświetni swoją obecnością Umar Kremlev – prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Boksu (AIBA).
Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w stacji TVP Sport, a zapowiadać je będą billboardy sponsorskie przygotowane przez Communication Unlimited.
Zobacz również
Suzuki Motor Poland od kilku lat ściśle współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w tej dyscyplinie, współorganizuje wydarzenia pięściarskie oraz powołało Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców, która została objęta wsparciem w przygotowywaniach Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” od lat promuje aktywny styl życia i aktywnie angażuje się w polski sport. Sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing