Climeworks usunie nagromadzone emisje CO2 dla firmy Swarovski, co stanowi część spójnego planu redukcji, usuwania i kompensacji emisji gazów cieplarnianych marki. Strategia klimatyczna bez usuwania dwutlenku węgla oznacza zasadniczo zobowiązanie się do mniejszego zanieczyszczania środowiska dzisiaj, bez usuwania zanieczyszczeń nagromadzonych do tej pory. Redukcja, usuwanie i kompensacja są metodami niezbędnymi do osiągnięcia celów klimatycznych określonych w porozumieniu paryskim z 2015 r.
Aby stosować zweryfikowane podejście do redukcji gazów cieplarnianych, w 2021r. firma Swarovski dołączyła do inicjatywy Science Based Targets, ogłaszając swoje zobowiązanie do zmniejszenia całkowitej emisji gazów cieplarnianych z zakresu 1 i 2 (bezpośrednie i pośrednie emisje z własnej działalności) o 47% oraz emisji z zakresu 3 (pośrednie emisje spoza własnej działalności) o 28% do roku 2030.
Zobacz również
– W 2021 roku wzmocniliśmy naszą strategię zrównoważonego rozwoju, koncentrując się na kluczowym obszarze łagodzenia skutków zmian klimatu. Wierzymy, że wiedza naukowa jest niezbędna do zrozumienia i wprowadzania zmian, dlatego też, aby zwiększyć nasze zaangażowanie, przyłączyliśmy się do inicjatywy Science Based Targets. Podpisując umowę z firmą Climeworks dotyczącą technologii usuwania dwutlenku węgla, zaznaczamy naszą dalszą drogę do rozwiązania jednego z najbardziej palących problemów naszej planety – wyjaśnia Michele Molon, tymczasowy dyrektor generalny firmy Swarovski.
Aby radykalnie zmniejszyć swój globalny ślad węglowy, firma Swarovski inwestuje w bardziej wydajne zakłady produkcyjne, jeszcze bardziej ogranicza zużycie energii we wszystkich swoich nowych sklepach, zaopatruje się w bardziej zrównoważone materiały do produktów, opakowań i budowy oraz podejmuje zakrojone na szeroką skalę inicjatywy, które pozytywnie wpłyną na transport towarów i inne etapy łańcucha wartości.
Innowacyjność jest kluczowym elementem zwycięstwa w toczącej się walce o klimat. Dzięki tej nowej umowie z Climeworks firma Swarovski ma nadzieję dać przykład, inspirując innych do rozpoczęcia własnej podróży w kierunku usuwania dwutlenku węgla i dążenia do stworzenia świata przyjaznego dla klimatu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing