„Świat Piwa” najlepszym drukowanym biuletynem wewnętrznym

Dynamika makiety, niestandardowa szata graficzna i format magazynu zapewniły magazynowi Kompanii Piwowarskiej pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie agencji wydawniczej Agape.
O autorze
1 min czytania 2015-10-06

Jury jubileuszowego, 15. Konkursu Biuletynów Firmowych po raz kolejny doceniło magazyn pasjonatów piwa z browarów KP. „Świat Piwa” pokonał ostrą konkurencję, uzyskując 171,7 punktów na 200 możliwych.

– Cieszy nas kolejna nagroda dla ulubionego magazynu naszych pracowników. Mimo że „Świat Piwa” otrzymał ich już sporo, to nie spoczywamy na laurach. Nasz magazyn jest taki jak jego czytelnicy – cały czas się rozwija i dąży do doskonałości. Dlatego od zeszłego roku wydajemy go na papierze powstającym w 100 procentach z makulatury. Przyjaźni czytelnikom i środowisku? Tak, tacy jesteśmy! – skomentowała Natalia Kleczewska, redaktor naczelna „Świata Piwa”.

Po „Świat Piwa” w KP sięgają pracownicy 3 browarów (Poznań, Tychy, Białystok) oraz zatrudnieni w biurach i centrach dystrybucji na terenie całego kraju. Magazyn jest udostępniany także emerytowanym pracownikom, członkom grupy SABMiller, gościom KP i wszystkim zainteresowanym. Poruszana tematyka obejmuje codzienne życie firmy, jej oddziałów i otoczenia. To doskonałe narzędzie budowania świadomości marek firmy, zaangażowania pracowników. Ważnym elementem periodyku jest edukacja w zakresie odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz postaw proekologicznych. Pasjonaci piwa poznają za jego pomocą tajniki warzenia i wyszynku tego trunku.

Magazyn powstał w 1999 roku i od tamtego czasu jest regularnie nagradzany jako najlepszy magazyn roku (w 2003, 2004, 2008 oraz w 2009 roku).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs Biuletynów Firmowych agencji Agape jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem branży custom publishing w Polsce, funkcjonującym od 2001 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się