Prognoza została przygotowana w oparciu o rozmowy z ekspertami z wielu obszarów ogólnie pojętego sektora lifestyle, którzy patrzą na przyszłość z rożnych perspektyw. E-book przygotowany przez agencję Aliganza pozwala poznać opinie m.in.: Anny Jurgaś, wieloletniej redaktorki naczelnej „Glamour”, Katarzyny Sokołowskiej – znanej i cenionej reżyserki pokazów mody, Magdy Domaciuk – Communication Manager w H&M, Tomasza Czarneckiego – CEO marki Local Heroes, czy współzałożycielki marki YOPE, Karoliny Kuklińskiej-Kosowicz.
Tematyka dotyka zarówno przyszłości marek w szeroko rozumianej branży fashion, jak i ich działań komunikacyjnych oraz strategicznych po przejściu pandemii koronawirusa. Projekt powstał po to, by obecnym na rynku markom pomóc poznać opinie ekspertów dotyczące zmian zachodzących obecnie w branży. Jakie działania warto wdrożyć natychmiast, z czym można się wstrzymać, a na co szczególnie uważać? Jaki będzie konsument przyszłości? Jak budować dziś silną markę?
Zobacz również
-
#PolecajkiNM cz. 50: podręcznik „Foresight Edu”, raport Bite Back, podcast „Eye on AI”
-
Marketing internetowy, czyli jak konkurować z dużymi graczami w czasach kryzysu
-
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
Wśród ekspertów biorących udział w projekcie znaleźli się: Anna Jurgaś, Katarzyna Sokołowska, Tomasz Czarnecki (Local Heroes), Karolina Kuklińska-Kosowicz (YOPE), Urszula Wiszowata (Fashionbiznes.pl), Rafał Gruszkiewicz (Reserved), Magdalena Domaciuk (H&M), dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska (VIAMODA), Julia Izmałkowa (IZMAŁKOWA), Kasia Gola (GeekGoesChic.Co), Michał Michalski (newonce.media), duet MMC – Ilona Majer i Rafał Michalak, Kara Becker (dziennikarka), Maja Chitro (dziennikarka mody i kultury). Patronat medialny nad projektem objął portal NowyMarketing.pl.
Ebooka można otrzymać za darmo, zapisując się do newslettera na stronie Aliganzy. Dodatkowo, poszczególne wywiady będzie można przeczytać także w seriach na blogu agencji.
![PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/przeglad-tygodnia-6-12-maja-142x0-c-default.jpg)
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”