„Świat po pandemii a przyszłość mody. Jak będzie rozwijać się branża w erze post COVID – prognozy ekspertów” – ekspercki ebook agencji Aliganza

„Świat po pandemii a przyszłość mody. Jak będzie rozwijać się branża w erze post COVID – prognozy ekspertów” – ekspercki ebook agencji Aliganza
Aliganza Fashion Agency zakończyła właśnie prace nad projektem, którym chce podzielić się z szerszą publicznością. To eksperckie opracowanie dot. aktualnych i przyszłych zachowań konsumenckich oraz zmian, jakie czekają w dobie postCOVID-19 branże fashion i beauty – zwłaszcza w zakresie komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2020-08-06

Prognoza została przygotowana w oparciu o rozmowy z ekspertami z wielu obszarów ogólnie pojętego sektora lifestyle, którzy patrzą na przyszłość z rożnych perspektyw. E-book przygotowany przez agencję Aliganza pozwala poznać opinie m.in.: Anny Jurgaś, wieloletniej redaktorki naczelnej „Glamour”, Katarzyny Sokołowskiej – znanej i cenionej reżyserki pokazów mody, Magdy Domaciuk – Communication Manager w H&M, Tomasza Czarneckiego – CEO marki Local Heroes, czy współzałożycielki marki YOPE, Karoliny Kuklińskiej-Kosowicz.

Tematyka dotyka zarówno przyszłości marek w szeroko rozumianej branży fashion, jak i ich działań komunikacyjnych oraz strategicznych po przejściu pandemii koronawirusa. Projekt powstał po to, by obecnym na rynku markom pomóc poznać opinie ekspertów dotyczące zmian zachodzących obecnie w branży. Jakie działania warto wdrożyć natychmiast, z czym można się wstrzymać, a na co szczególnie uważać? Jaki będzie konsument przyszłości? Jak budować dziś silną markę?

Wśród ekspertów biorących udział w projekcie znaleźli się: Anna Jurgaś, Katarzyna Sokołowska, Tomasz Czarnecki (Local Heroes), Karolina Kuklińska-Kosowicz (YOPE), Urszula Wiszowata (Fashionbiznes.pl), Rafał Gruszkiewicz (Reserved), Magdalena Domaciuk (H&M), dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska (VIAMODA), Julia Izmałkowa (IZMAŁKOWA), Kasia Gola (GeekGoesChic.Co), Michał Michalski (newonce.media), duet MMC – Ilona Majer i Rafał Michalak, Kara Becker (dziennikarka), Maja Chitro (dziennikarka mody i kultury). Patronat medialny nad projektem objął portal NowyMarketing.pl.

Ebooka można otrzymać za darmo, zapisując się do newslettera na stronie Aliganzy. Dodatkowo, poszczególne wywiady będzie można przeczytać także w seriach na blogu agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj