Podczas przystanków dobrze znanej świątecznej ciężarówki Coca-Coli, odwiedzający mogli wziąć udział w akcji, podczas której wystarczyło wybrać w życzliwościomacie jedno z symbolicznych dań, by marka przekazała dany posiłek lub jego ekwiwalent podopiecznym Banków Żywności.
Zobacz również
– Aby dotrzeć z inicjatywą do osób, które nie miały możliwości wzięcia udziału w naszych wydarzeniach, stworzyliśmy także wirtualny życzliwościomat w aplikacji Coca-Cola. Dzięki niemu każdy mógł wybrać ulubione danie i przyczynić się do wsparcia potrzebujących, niezależnie od miejsca, w którym się znajdował – mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola.
Jak wynika z raportu „Zmarnowane święta” Banków Żywności1, jednym z najbardziej symbolicznych elementów polskiej tradycji jest dodatkowe nakrycie dla niezapowiedzianego gościa. Aż 86,56% Polaków co roku przygotowuje jedno miejsce przy stole więcej, podkreślając swoją otwartość i gotowość do niesienia pomocy.
1Banki Żywności, Zmarnowane święta, https://bankizywnosci.pl/zmarnowane-swieta-raport-2024/ [dostęp 02.01.2025].
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing