Do 15 stycznia 2018 roku w 350 punktach sieci Kolportera można odbierać kolorowe puszki na pierniki i świąteczne łakocie sygnowane logo KAMIS. Warunkiem otrzymania puszki jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki KAMIS na kwotę minimum 15 złotych. Promocją objęte są wyłącznie paragony za zakupy dokonane w terminie od 2 listopada do 31 grudnia 2017 roku. Na miłośników marki Kamis w salonikach Kolportera czeka aż 27 000 puszek.
W kolekcji znalazły się trzy rodzaje puszek. Różnią się one od siebie kolorem, napisem i przede wszystkim grafiką. Na fanów prostego designu czeka biała puszka z delikatnymi, niejako muśniętymi pędzlem choinkami. Dzieciakom spodobać się może puszka zielona, z obrazkiem, który namalowałoby każdy z nich. Bardziej wymagającym klientom, którzy lubią, gdy na grafice „coś się dzieje” do gustu przypadnie puszka czarna.
Zobacz również
– Akcja Kamis, która właśnie wystartowała w naszej sieci jest kolejnym przykładem redempcji, czyli systemowego wydawania nagród. Cieszy nas fakt, że coraz więcej producentów produktów FMCG, wydawców, a także agencji reklamowych działających na ich zlecenie zwraca uwagę na naszą sieć i dostrzega walory takiego kanału dystrybucji nagród. Programy konsumenckie tego typu realizujemy od przeszło 20 lat i z roku na rok cieszą się one coraz większym zainteresowaniem nie tylko zleceniodawców, ale przede wszystkim naszych klientów. Łącznie na koncie mamy około 170 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a ilość wydanych w naszych salonikach nagród przekroczyła już 7,6 miliona – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach