Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.
Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję. Kampania pokazuje, jak zakupy w MediaMarkt pomogą spełniać marzenia. Warto też pamiętać, że niezależnie od obowiązujących nas ograniczeń, związanych z bezpieczeństwem, najbliższe święta mogą być radosne i pełne miłości, także dzięki nowym technologiom. W dzisiejszej rzeczywistości umożliwiają one przecież spotkania z bliskimi, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
Zobacz również
– W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe technologie dają nowe szanse na budowanie relacji z bliskimi – mówi Anna Kordyl-Tutak, dyrektor marketingu MediaMarktSaturn Polska.
W ramach kampanii świątecznej „Spełniamy Twoje marzenia” sieć przygotowała również propozycję najlepszych prezentów mikołajkowych i świątecznych: mediamarkt.pl/swieta-z-mediamarkt.
Poza Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing