Świąteczna kampania Wyjątkowego Prezentu

O autorze
1 min czytania 2022-12-14

Trwa kampania świąteczna Emoti Group, której najbardziej rozpoznawalnym brandem na polskim rynku jest Wyjątkowy Prezent. Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii, która prowadzona jest równocześnie na pięciu europejskich rynkach. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).

Wyjatkowyprezent.pl. umożliwia swoim klientom przekazywanie bliskim doświadczeń, ponieważ wierzy, że znaczą one dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot.

Ten wyróżnik Wyjątkowego Prezentu został podkreślony w koncepcie kreatywnym świątecznej kampanii Emoti Group. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Ale czy na pewno?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot video pokazuje, że firma gwarantuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.

 – Od lat promujemy postawę, iż przeżycia, które zostają z nami na lata, są cenniejsze niż rzeczy materialne. W czasie świątecznym wielu z nas staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego prezentu dla bliskich osób, dla których trudno jest wybrać ten idealny podarunek. Chcemy być pewni, że dajemy coś wyjątkowego, w szczególności, kiedy bliska osoba prawdopodobnie już wszystko ma – od książek, przez ozdoby, aż po ubrania.  Stąd pomysł na kampanię 360, zrealizowaną wspólnie z agencją Labcon, mówiącą „Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają”. Pokazuje ona, że istnieje alternatywa dla upominków materialnych, czyli prezenty w formie przeżyć, które pozwalają doświadczać razem wyjątkowych chwil i spełniać marzenia – komentuje Monika Michael, Group Head of Marketing at Emoti Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny, realizację spotów, sesji zdjęciowej i kreacje na potrzeby kampanii online i offline odpowiada Labcon. Spoty, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię video na YouTube i VOD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację.

Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Kampania online i offline  rozpoczęła się 15.11 i potrwa do 24.12.2022.