Wiele osób zmaga się z dylematem, jaki prezent uszczęśliwiłby ich bliskich. Na pomoc przychodzi zgrany duet Henio i Krysia! Dzięki aplikacji „Prezenter świąteczny” każdy z łatwością wybierze idealnie pasujący upominek. Wystarczy szczerze odpowiedzieć na kilka pytań pomocniczych, podać zakres cenowy prezentu, a Eksperci z wdziękiem uruchomią magiczną maszynę – Prezenter, która znajdzie najlepsze propozycje gwiazdkowych niespodzianek dla żony, brata czy przyjaciela!
Z kolei Serce i Rozum szczegółowo analizują, czy dany użytkownik w ogóle zasłużył na prezent, czy może w tym roku należy mu się rózga! W aplikacji „Mikołajki” bohaterowie nie omieszkają sprawdzić, czy osoba jest uprzejma, docenia innych oraz w jakim zakresie potrafi zabawiać swoich znajomych. W tym celu Serce i Rozum skrupulatnie skanują profil użytkownika, analizują go niezwykle szczegółowo, by na podstawie danych zostawianych na Facebooku dobrać odpowiedni prezent (lub rózgę!).
Zobacz również
– Użytkownicy Facebooka uwielbiają brand heroes! Serce i Rozum z Ekspertami Tesco łącznie zgromadzili już blisko 2 miliony fanów. Angażujemy ich nie tylko rekordowo popularnymi postami, ale również aplikacjami, a te notują setki tysięcy wizyt. – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Social Media w Lemon Sky.
Czy znani bohaterowie zaskoczą nas czymś jeszcze w te Święta? Z pewnością przekonamy się o tym już wkrótce, bowiem wszystko wskazuje, że to jeszcze nie koniec atrakcji dla użytkowników popularnego serwisu społecznościowego.
Agencja Lemon Sky jest odpowiedzialna za prowadzenie profilu brand heroes Serca i Rozumu oraz Ekspertów Tesco. Łącznie gromadzą niemalże 2 mln fanów. Agencja była wielokrotnie nagradzana za skuteczne kampanie w Social Mediach (nagrody m. in. KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły czy Webstary).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing