Z poradnika można dowiedzieć się m.in. jak przygotować plan i kalendarz działań, zaplanować skuteczny mailing świąteczny, poznać rodzaje świątecznych wiadomości oraz techniki efektywnych kampanii.
Ponadto, specjalnie na potrzeby poradnika eksperci przeanalizowali i opisali najlepsze przykłady newsletterów z ubiegłego roku. W ten sposób czytelnik będzie mógł od razu sprawdzić jak opisywana teoria wygląda w praktyce i przenieść najlepsze praktyki do planowanych kampanii.
Zobacz również
Dodatkiem do poradnika są dwa elementy, które można od razu wykorzystać w świątecznej kampanii. Są to oryginalne i niesztampowe życzenia napisane dla dwunastu najpopularniejszych branż oraz grafiki, które zostały stworzone specjalnie z myślą o czytelnikach poradnika. Można je swobodnie i bezpłatnie wykorzystywać w świątecznych mailingach i nie tylko.
– Chcemy, aby marketerzy w pełni wykorzystywali potencjał email marketingu – szczególnie w okresie intensywnych kampanii świątecznych. Liczymy na to, że nasz poradnik nie tylko pozwoli poszerzyć ich wiedzę, ale również będzie dobrym źródłem inspiracji i nowych pomysłów. Pokazujemy w nim m.in., że promocja świąteczna nie musi opierać się wyłącznie na newsletterach ze zniżką. Nowością na polskim rynku są elementy stricte praktyczne jak gotowe do użycia grafiki lub życzenia, z których marketerzy mogą korzystać wedle uznania – mówi Piotr Krupa, Koordynator ds. PR w GetResponse.
Darmowy poradnik świąteczny można pobrać na blogu GetResponse.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing