Świąteczny tramwaj już na ulicach Warszawy

Warszawa dołączyła do grona europejskich miast, których mieszkańcy będą mogli poczuć bożonarodzeniowy klimat nawet podczas korzystania z komunikacji tramwajowej. Świąteczny skład będzie można spotkać na regularnych trasach. Na początek – na linii 9.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Świąteczny tramwaj został zaprojektowany w taki sposób, by w jak najdokładniejszym stopniu imitować mikołajowe sanie z ich drewnianą podłogą, kolorowymi choinkami, bożonarodzeniowymi ozdobami, górami prezentów, a nawet – z rozgwieżdżonym niebem na suficie! Wyjątkowy klimat dopełni świąteczny zapach, z dominującymi nutami wanilii, goździków oraz cynamonu.

Na zewnątrz, pojazd znalazły się grafiki z długimi saniami, wraz z zaprzęgiem reniferów oraz morzem upominków. Skład ozdobią także liczne lampki, które sprawią, że będzie się on przepięknie prezentować także po zmroku. Pamiętaj, by wsiadając do świątecznego tramwaju, zajrzeć też do kabiny motorniczego – kto wie, może będziesz mieć szczęście i dojrzysz tam prawdziwego Świętego Mikołaja.

Tradycja świątecznych tramwajów jest już od lat kultywowana w wielu europejskich miastach. Do tej pory bożonarodzeniowe składy wyjeżdżały na torowiska chociażby Amsterdamu, Pragi, Budapesztu, Zurychu czy Krakowa. W tym roku do tego grona po raz pierwszy dołączyła Warszawa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bożonarodzeniowy tramwaj wyjechał dziś na stołeczne tory. Będzie on kursować na różnych liniach, tak żeby mógł odwiedzić jak najwięcej dzielnic. Przez najbliższe trzy dni będzie to linia 9. Dzięki temu więcej warszawianek i warszawiaków będzie mieć okazję do skorzystania z przejazdu unikalnym, świątecznym składem!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sprawdź rozkłady jazdy świątecznego tramwaju na stronie tw.waw.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ważne, pojawienie się i funkcjonowanie na stołecznych torowiskach specjalnego, świątecznego tramwaju, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla miasta i jego mieszkańców! Jest to możliwe dzięki wieloletniej i partnerskiej współpracy z firmą Business Consulting, która w zamian za czas reklamowy na tramwajowych ekranach LCD pokryła koszty tegorocznej metamorfozy.