Światełko do Lwowa – polska branża reklamowa tworzy zbiórkę na generatory prądu dla Lwowa

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR utworzyło zbiórkę na agregaty prądotwórcze dla przestrzeni coworkingowej pracowników marketingowych w Art Center we Lwowie.
O autorze
1 min czytania 2023-02-09

Rzadkie sytuacje, gdy przestaje działać komputer, wyczerpuje się bateria w telefonie, a internet odmawia dostępu, doprowadzają każdego pracującego człowieka do frustracji. Akcesoria elektroniczne to atrybuty pracy biurowej, które pozwalają realizować wszelkie projekty. Tymczasem w Ukrainie, gdzie ludzie w dalszym ciągu chcą pracować i muszą zarabiać, realizacje dopasowane są do harmonogramu dostępności prądu.

– Wieczorem zawsze sprawdzam harmonogram wyłączeń prądu na jutro, by zaplanować działania na kolejny dzień. W zależności od tego układam zadania. Pracuję na pełen etat, od rana do popołudnia, a prąd wyłączają u nas 2 – 4 razy dziennie, w sumie na 8-16 godzin. Praca w takich warunkach jest obarczona ogromnym stresem, ponieważ mam poczucie odpowiedzialności za swoje projekty, a bywa, że nie mam wpływu na ich realizację – opowiada Oksana Mykhailova, junior graphic designer w 180heartbeats + Jung v Matt.

Z powodu braku prądu, praca z domu bywa utrudniona, brak internetu, komunikacji, możliwości zjedzenia i wypicia czegoś ciepłego, nie wspominając o ogrzewaniu, pracownicy biurowi szukają bezpiecznego miejsca do wspólnej pracy. Takie założenia spełnia Art Center we Lwowie. Centrum działa jako co-work i pomaga tym, którzy szukają bezpiecznego miejsca biurowego ze światłem. Jest to także przestrzeń, w której organizowane są darmowe wykłady i warsztaty na temat sztuki. W Art Center odbywają się również wystawy. Miejsce łączy ludzi kreatywnych.

SAR pomaga ukraińskim pracownikom branży reklamowej gromadzącym się we Lwowie. Branża komunikacji reklamowej zbiera fundusze na zakup agregatów prądotwórczych inwertorowych. Są to generatory prądu, do których można podłączyć nawet najczulszy sprzęt elektroniczny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SAR zachęca do włączenia się w akcję na stronie pomagam.pl/swiatelkodolwowa.

W działania promujące zbiórkę zaangażowała się komunikacyjnie agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, której pracownica (wspominana Oksana) korzysta z przestrzeni coworkingowej Art Center.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się