Światowe zabytki jako piersi w kampanii Różowej Wstążki

Światowe zabytki jako piersi w kampanii Różowej Wstążki
Rak piersi może dotknąć nas bez względu na miejsce i kształt piersi. O tym właśnie przypomina nowa kampania, której najważniejszym elementem są zapadające w pamięć plakaty.
O autorze
1 min czytania 2021-08-05

Granice na razie nadal są otwarte, dlatego możemy realizować swoje podróżnicze marzenia i oglądać najpiękniejsze zabytki z różnych zakątków świata. Właśnie do perełek architektonicznych nawiązuje nowa kampania zorganizowana w ramach akcji Różowej Wstążki. Na niemieckich ulicach zaczęły się pojawiać plakaty przedstawiające najsłynniejsze budynki na świecie jako piersi.

Nietypowa kreacja ma obrazować problem powszechnego występowania rak piersi – choroba może dotknąć kobietę bez względy na szerokość geograficzną, w której się znajduje, i bez względu na kształt piersi. Plakaty (z treścą tłumaczoną na wiele języków) z pewnością zapadają w pamięć i dają do myślenia – do formy piersi została porównana chociażby Wieża Eiffla, Wielka Piramida czy londyński wieżowiec 30 St Mary Axe (zwany również „Ogórkiem”).

Oprócz pokazania, że ta podstępna choroba dotyka nas wszystkich, kompleksowa kampania stworzona przez agencję reklamową Wefra Life, ma na celu zwrócenie na nową, wielojęzyczną aplikację, która skupia się na edukowaniu w temacie raka piersi. Dzięki udostępnianym tam materiałom możemy się dowiedzieć o metodach diagnozowania choroby i zdobędziemy wiedzę związaną z profilaktyką. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Akcja zwana reCYCling opiera się na zbiórce używanych biustonoszy. Dzięki nawiązanej współpracy, bielizna zyska drugie życie, a uzyskane środki z jej recyklingu wesprą walkę z rakiem piersi.

PS 2

Jakiś czas temu hiszpańska sieć Mango wprowadziła do swojej oferty kolekcję biustonoszy i kostiumów kąpielowych, stworzonych z myślą o kobietach po amputacji piersi. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem.