Światowy rekord polskiej kampanii: DDB&tribal i OMD z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych McDonald’s na Instagramie

Wskaźnik Ad Recall na poziomie +57 punktów procentowych kampanii #MAMSMAKANAMAKA przeprowadzonej na Instagramie to jak do tej pory najlepszy wynik w historii tej platformy na świecie.
O autorze
1 min czytania 2015-11-10

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Kampania na Instagramie #MAMSMAKANAMAKA jest kontynuacją szeroko zakrojonych aktywności brandowych McDonald’s prowadzonych  od maja 2015r. W ramach platformy strategicznej, stworzonej przez DDB&tribal, narodziła się idea kreatywna WSZYSTKO MI MÓWI #MAMSMAKANAMAKA. W ślad za tą myślą agencja DDB&tribal w porozumieniu z Facebook Creative Shop stworzyła serię postów sponsorowanych, które w czysty i prosty sposób pokazują jak codzienne przedmioty zestawione na zdjęciach z produktami McDonald’s przypominają nam o smaku na maka, a jednocześnie pasują do lifestylowego świata Instagramu.

Celem strategii mediowej OMD było zbliżenie się do młodej grupy konsumentów czyli grupy millenials, 20-35 letnich osób, aktywnie korzystających z Instagramu. McDonald’s jako jeden z pierwszych partnerów w Polsce  i regionie CEE wykorzystał możliwość prowadzenia działań reklamowych na tej platformie. Kampania osiągnęła rekordowy wzrost wskaźnika Ad Recall na poziomie +57 p.p. – wynik dwukrotnie wyższy od średniej EMEA (+23 p.p.). Jednocześnie wskaźnik Campaign Awareness był o 4 p.p. wyższy od średniej EMEA.

Efekty kampanii potwierdzają słuszność rekomendacji działań na Instagramie pod względem kreacji i efektywnego sposobu dotarcia do młodej grupy konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj