TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Światowy rekord polskiej kampanii: DDB&tribal i OMD z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych McDonald’s na Instagramie

Wskaźnik Ad Recall na poziomie +57 punktów procentowych kampanii #MAMSMAKANAMAKA przeprowadzonej na Instagramie to jak do tej pory najlepszy wynik w historii tej platformy na świecie.
O autorze
1 min czytania 2015-11-10

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Kampania na Instagramie #MAMSMAKANAMAKA jest kontynuacją szeroko zakrojonych aktywności brandowych McDonald’s prowadzonych  od maja 2015r. W ramach platformy strategicznej, stworzonej przez DDB&tribal, narodziła się idea kreatywna WSZYSTKO MI MÓWI #MAMSMAKANAMAKA. W ślad za tą myślą agencja DDB&tribal w porozumieniu z Facebook Creative Shop stworzyła serię postów sponsorowanych, które w czysty i prosty sposób pokazują jak codzienne przedmioty zestawione na zdjęciach z produktami McDonald’s przypominają nam o smaku na maka, a jednocześnie pasują do lifestylowego świata Instagramu.

Celem strategii mediowej OMD było zbliżenie się do młodej grupy konsumentów czyli grupy millenials, 20-35 letnich osób, aktywnie korzystających z Instagramu. McDonald’s jako jeden z pierwszych partnerów w Polsce  i regionie CEE wykorzystał możliwość prowadzenia działań reklamowych na tej platformie. Kampania osiągnęła rekordowy wzrost wskaźnika Ad Recall na poziomie +57 p.p. – wynik dwukrotnie wyższy od średniej EMEA (+23 p.p.). Jednocześnie wskaźnik Campaign Awareness był o 4 p.p. wyższy od średniej EMEA.

Efekty kampanii potwierdzają słuszność rekomendacji działań na Instagramie pod względem kreacji i efektywnego sposobu dotarcia do młodej grupy konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj