Aby wziąć udział w konkursie, należy polubić profil „Kuchnia Jogurtowa” na Facebooku oraz zaproponować nowy przepis lub sprytne rozwiązanie kulinarne, dzięki którym wigilijne, świąteczne albo sylwestrowe dania będą lżejsze niż dotąd. Konkurs, który wystartował 10 grudnia jest podzielony na trzy tygodniowe etapy, a każdy z nich poświęcony jest innym potrawom. Autorzy najciekawszych zgłoszeń zostaną nagrodzeni produktami ułatwiającymi pieczenie i gotowanie oraz sprzętem AGD.
– Chcemy wzmocnić wizerunek jogurtu Naturalnego Gęstego Bakoma jako produktu przeznaczonego do zastosowań kulinarnych, który zmienia nawyki żywieniowe Polaków – mówi Magdalena Wilk, Project Manager w Goldbach Interactive. Pragniemy też pokazać, że dzięki odrobinie kreatywności świąteczne potrawy mogą być mniej kaloryczne, nie tracąc walorów smakowych – dodaje. Merytorycznie nasze działania wspiera autorka bloga Relishforlife.com, Anita Klich, która na bieżąco śledzi odpowiedzi konkursowe naszych fanów, podpowiadając im, jakie kulinarne tricki mogą zastosować, aby uczynić potrawy świąteczne i sylwestrowe przekąski lżejszymi i w jaki sposób wydobyć z nich naturalny smak. Dodatkowo w każdej z edycji konkursu blogerka udziela odpowiedzi na pytania kulinarne fanów Kuchni Jogurtowej związane ze sposobami na uczynienie kuchni lżejszą.
Zobacz również
Akcja potrwa do 30 grudnia br. Za przygotowanie i realizację konkursu odpowiada warszawska agencja Goldbach Interactive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing