2020 rok powoli dobiega ku końcowi – i chyba wszyscy przyjmują tę wiadomość ze swego rodzaju ulgą, bowiem niewątpliwie był to nietypowy rok. Mimo że przez te kilkanaście miesięcy zdarzały się niełatwe momenty, to wielu z nas miało u swojego boku czworonożnego przyjaciela, a czasem nawet kilku – Ci zaś motywowali nas do wyjścia na spacer, do ruchu, zabaw, a także dodawali otuchy w ciężkich chwilach.
Zobacz również
Przypomina o tym marka John Dog w swojej nowej, poruszającej kampanii świątecznej. Jej bohaterem jest pies, który wspomina wszystkie miłe chwile spędzone w towarzystwie swojego właściciela i dziękuje mu za opiekę.
PS
Wiedzieliście, że psie szczekanie to świetna muzyka? Przekonuje o tym marka John Dog, która stworzyła piosenkę pełną „psich bitów”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej. Organizacja rozpoczęła swoją świąteczną kampanię, za pomocą której zachęca do pomocy seniorom.
PS3
Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.