Moc niewidzialności – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do pomocy seniorom w świątecznej kampanii

Moc niewidzialności – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do pomocy seniorom w świątecznej kampanii
Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej. Organizacja rozpoczęła swoją świąteczną kampanię, za pomocą której zachęca do pomocy seniorom.
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

Niewidzialność, zwłaszcza dla dzieci czy młodych osób, może się wydawać czymś niesamowitym i dawać nieograniczone możliwości. A co jeśli naprawdę przez wiele dni, a nawet lat nikt by nas nie dostrzegał? Nie interesował się naszymi potrzebami? Nie widział w nas człowieka? Wielu z nas namiastki samotności doświadczyło w trakcie lockdownu. Niestety, dla tysięcy seniorów to smutna codzienność.

W związku z tym Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zainicjowało akcję fundraisingową pod hasłem „Podaruj Wigilię”, która ma na celu zebranie funduszy na organizację dużych spotkań wigilijnych dla samotnych seniorów. W tym roku ze względu na pandemię wolontariusze dotrą do podopiecznych z wigilijnym posiłkiem, podarunkiem i świąteczną ozdobą.

W ramach kampanii stworzony został poruszający spot zatytułowany „Moc niewidzialności”, który ukazuje świat z perspektywy podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania świąteczna każdego roku jest inna, ale zawsze dostarcza mnóstwa emocji i okazji do międzypokoleniowej rozmowy. To także pretekst do mówienia o tym, żebyśmy chociaż przy okazji świąt Bożego Narodzenia rozejrzeli się wokół siebie baczniej i dostrzegli osoby, które żyją w osamotnieniu, a być może nawet zapukali do nich i zapytali, jak się czują, zauważyli tych na co dzień niedostrzeganych – zachęca Joanna Mielczarek ze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

W tym roku strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly, która kampanię społeczną realizuje pro publico bono. Wcześniej przez cztery lata kampania realizowana była przez BBDO Warszawa. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za strategię mediową i zakup mediów – Zenith. Spot wyreżyserował duet reżyserski Frydrych/ Zdanowski, zdjęcia zrealizowała Dominika Podczaska, a muzykę skomponował Tomasz Toczkowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kulisy powstawania spotu możecie zobaczyć w poniższym filmie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz OOH.

PS

Coca-Cola zaprezentowała swoją tegoroczną kampanię świąteczną zrealizowaną pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

PS2

Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.