TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Święto kreatywności w Warszawie. Konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023

Imagination Day to międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno-marketingowej, która obędzie się w dn. 23-24 listopada w Warszawie.
O autorze
3 min czytania 2023-11-16

To już dziesiąta, jubileuszowa, edycja wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego najbardziej kreatywne umysły w branży, która pozwala poczuć klimat Cannes Lions Festival of Creativity bez konieczności wyjazdu na festiwal. Podczas dwudniowego wydarzenia praktycy z całego świata będą dzielić się swoimi doświadczeniami pokazując, jak łączą kreatywność z efektywnością, dostarczając tym samym uczestnikom dużą dawkę inspiracji i realne narzędzia do wykorzystania na co dzień w ich pracy zawodowej.

Przede wszystkim… inspiracja

Cel wydarzenia już od pierwszej edycji pozostaje ten sam – inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, skłaniając do twórczego myślenia i poszerzania horyzontów. Podczas prelekcji eksperci dzielą się case study najefektywniejszych kampanii i zaskakują insight’ami z lokalnych rynków. Po oficjalnych wystąpieniach otwiera się przestrzeń do networking’u, twórczej wymiany myśli, refleksji i doświadczeń wśród uczestników.

Prelegenci – nagradzani praktycy marketingu z całego świata

Imagination Day gromadzi na swojej scenie najwięcej laureatów prestiżowych nagród spośród wszystkich tego typu branżowych imprez. W tegorocznej agendzie znajdziemy utytułowane nazwiska światowej klasy specjalistów, w tym również osób stojących na czele wiodących agencji reklamowych oraz globalnych marek. Jubileuszowa edycja Imagination Day będzie wyjątkowa również dlatego, że na scenie pojawią się prelegenci, którzy posiadają bogate doświadczenie w dziedzinie projektowania, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji technologicznych i ich wpływu na życie codzienne.

Agenda wydarzenia jest już zamknięta:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

I DZIEŃ

9:30 – 10:00 Photos and films containing human heads, Andrzej Dragan

Słuchaj podcastu NowyMarketing

10:00 -10:30 The Invisible Power of Sound: Discover how the strategic use of music can build brand equity, tell more compelling, emotionally engaging stories and drive relevancy in culture, Aifric Lennon, Research Strategy Director – MassiveMusic London

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

10:30 – 11:00 Dribble: the essence of creativity. How the magic of unpredictable can help tell stories, Nicholas Bergantin, Executive Creative Director – Africa DDB

11:30 – 12:00 Historie ze strefy zamkniętej od Storytel, czyli jak powstał Telefon Anki, Mateusz Felsmann Founder & Member – TWIN. Collective

12:00 – 12:30 Against Dystopianism: the Strategy of Hopeful Future Visions, Monika Bielskyte – Futurist Speaker, Speculative Designer, Founder – Protopia Futures

13:30- 14:00 Crafting Great Ideas with Great Impact and a NOT Great Budget, Ravid Kuberberg – Partner & Trainer, Mindscapes

14:00 – 14:30 Lepsza strona zimy znów zaskoczyła fanów Drwala. Jak od 6 lat crackujemy symbole zimy i przesuwamy granice kreatywności?, Kuba Strutyński, Field Marketing Manager – McDonald’s; Paulina Maćczak, Senior Strategic Planer – DDB Warszawa; Zuza Duchniewska-Sobczak, Chief Creative Officer – DDB Warszawa

15:00-15:30 Designing the Void – (almost) a decade of innovation, Per Kristian Stoveland – Generative Artist. Co-founder of Void AS

15:30-16:00 How to stay inspired in a world of inspirations. I’ll share some of my time-tested strategies for staying inspired in a world of mass-produced inspiration, David Linderman, Design Consultant – No Live Operator

II DZIEŃ

10:30 – 11:00 Nothing sparks creativity like the looming threat of global annihilation by a super-smart toaster, Rod Sobral, Global Chief Creative Officer – OLIVER Agency & INSIDE IDEAS GROUP

11:00- 11:30 „OWN THE HYPE! Leveraging GenAI to generate value – NOW!”, Max Lederer, Chief Innovation Officer – Jung von Matt

11:30 – 12:00 Każda kampania może być dobra. O marketingu z udziałem i dla osób z niepełnosprawnościami, Monika Rosłoniec – UNMUTE; Janek Majle – Change Serviceplan; Krzysztof Kotyniewicz – Polski Związek Głuchych

12:30 – 13:00 Hydrostacja.fm – potok słów ze źródłem w trosce o wodę, Anna Nowak, Creative Technology Director – Dentsu; Jan Piotrowski, pełnomocnik prezydenta m. st. Warszawy ds. Wisły, koordynator kampanii Dzielnica Wisła – Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

13:00 – 13:30 Laureaci nagród w konkursie Innovation

14:30 – 15:00 Sławek Figura Head of Concept, Design & Digital Development Publicis Worldwide, Dyrektor Kreatywny w Fundacji K.I.D.S.; Paweł Bielski Customer Experience Manager, mLeasing Lider projektu, Fundacja KIDS

15:30 – 16:30 Panel – Reklama w grach, Adam Badowski | Member of the Board / Chief Creative Officer – CDPROJEKT, Michał Bucholc, Creative Director – Gong

Bilety można kupić na stronie: https://www.imaginationday.pl/#kup-bilet 

Seminaria mają miejsce w Multikinie Złote Tarasy (Warszawa), gdzie co roku gromadzą ponad 700 uczestników. Każda zarejestrowana na festiwal osoba po seminariach otrzyma dostęp do platformy z tegorocznymi prelekcjami, dzięki czemu z łatwością będzie mogła ponownie wrócić do najciekawszych kwestii poruszanych podczas Imagination Day 2023. Wykłady prelegentów z Polski prowadzone będą w języku polskim, a prelegentów zagranicznych w języku angielskim.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu Cannes Lions w Polsce.

Twórcami kreacji są Ars Thanea oraz Polot.

Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Partnerzy wspierający: Ars Thanea, POLOT, AMS, DDB Warszawa, MassiveMusic, SHOOTME Visual Artists, Gazeta.pl oraz MULTIKINO.

Partnerzy medialni: ONET, Business Insider Polska, Press, Nowy Marketing, Mam Startup, Marketing przy Kawie, PRoto, Media Marketing Polska.