To już dziesiąta, jubileuszowa, edycja wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego najbardziej kreatywne umysły w branży, która pozwala poczuć klimat Cannes Lions Festival of Creativity bez konieczności wyjazdu na festiwal. Podczas dwudniowego wydarzenia praktycy z całego świata będą dzielić się swoimi doświadczeniami pokazując, jak łączą kreatywność z efektywnością, dostarczając tym samym uczestnikom dużą dawkę inspiracji i realne narzędzia do wykorzystania na co dzień w ich pracy zawodowej.
Przede wszystkim… inspiracja
Cel wydarzenia już od pierwszej edycji pozostaje ten sam – inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, skłaniając do twórczego myślenia i poszerzania horyzontów. Podczas prelekcji eksperci dzielą się case study najefektywniejszych kampanii i zaskakują insight’ami z lokalnych rynków. Po oficjalnych wystąpieniach otwiera się przestrzeń do networking’u, twórczej wymiany myśli, refleksji i doświadczeń wśród uczestników.
Zobacz również
Prelegenci – nagradzani praktycy marketingu z całego świata
Imagination Day gromadzi na swojej scenie najwięcej laureatów prestiżowych nagród spośród wszystkich tego typu branżowych imprez. W tegorocznej agendzie znajdziemy utytułowane nazwiska światowej klasy specjalistów, w tym również osób stojących na czele wiodących agencji reklamowych oraz globalnych marek. Jubileuszowa edycja Imagination Day będzie wyjątkowa również dlatego, że na scenie pojawią się prelegenci, którzy posiadają bogate doświadczenie w dziedzinie projektowania, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji technologicznych i ich wpływu na życie codzienne.
Agenda wydarzenia jest już zamknięta:
9:30 – 10:00 Photos and films containing human heads, Andrzej Dragan
Słuchaj podcastu NowyMarketing
10:00 -10:30 The Invisible Power of Sound: Discover how the strategic use of music can build brand equity, tell more compelling, emotionally engaging stories and drive relevancy in culture, Aifric Lennon, Research Strategy Director – MassiveMusic London
10:30 – 11:00 Dribble: the essence of creativity. How the magic of unpredictable can help tell stories, Nicholas Bergantin, Executive Creative Director – Africa DDB
11:30 – 12:00 Historie ze strefy zamkniętej od Storytel, czyli jak powstał Telefon Anki, Mateusz Felsmann Founder & Member – TWIN. Collective
12:00 – 12:30 Against Dystopianism: the Strategy of Hopeful Future Visions, Monika Bielskyte – Futurist Speaker, Speculative Designer, Founder – Protopia Futures
13:30- 14:00 Crafting Great Ideas with Great Impact and a NOT Great Budget, Ravid Kuberberg – Partner & Trainer, Mindscapes
14:00 – 14:30 Lepsza strona zimy znów zaskoczyła fanów Drwala. Jak od 6 lat crackujemy symbole zimy i przesuwamy granice kreatywności?, Kuba Strutyński, Field Marketing Manager – McDonald’s; Paulina Maćczak, Senior Strategic Planer – DDB Warszawa; Zuza Duchniewska-Sobczak, Chief Creative Officer – DDB Warszawa
15:00-15:30 Designing the Void – (almost) a decade of innovation, Per Kristian Stoveland – Generative Artist. Co-founder of Void AS
15:30-16:00 How to stay inspired in a world of inspirations. I’ll share some of my time-tested strategies for staying inspired in a world of mass-produced inspiration, David Linderman, Design Consultant – No Live Operator
II DZIEŃ
10:30 – 11:00 Nothing sparks creativity like the looming threat of global annihilation by a super-smart toaster, Rod Sobral, Global Chief Creative Officer – OLIVER Agency & INSIDE IDEAS GROUP
11:00- 11:30 „OWN THE HYPE! Leveraging GenAI to generate value – NOW!”, Max Lederer, Chief Innovation Officer – Jung von Matt
11:30 – 12:00 Każda kampania może być dobra. O marketingu z udziałem i dla osób z niepełnosprawnościami, Monika Rosłoniec – UNMUTE; Janek Majle – Change Serviceplan; Krzysztof Kotyniewicz – Polski Związek Głuchych
12:30 – 13:00 Hydrostacja.fm – potok słów ze źródłem w trosce o wodę, Anna Nowak, Creative Technology Director – Dentsu; Jan Piotrowski, pełnomocnik prezydenta m. st. Warszawy ds. Wisły, koordynator kampanii Dzielnica Wisła – Zarząd Zieleni m. st. Warszawy
13:00 – 13:30 Laureaci nagród w konkursie Innovation
14:30 – 15:00 Sławek Figura Head of Concept, Design & Digital Development Publicis Worldwide, Dyrektor Kreatywny w Fundacji K.I.D.S.; Paweł Bielski Customer Experience Manager, mLeasing Lider projektu, Fundacja KIDS
15:30 – 16:30 Panel – Reklama w grach, Adam Badowski | Member of the Board / Chief Creative Officer – CDPROJEKT, Michał Bucholc, Creative Director – Gong
Bilety można kupić na stronie: https://www.imaginationday.pl/#kup-bilet
Seminaria mają miejsce w Multikinie Złote Tarasy (Warszawa), gdzie co roku gromadzą ponad 700 uczestników. Każda zarejestrowana na festiwal osoba po seminariach otrzyma dostęp do platformy z tegorocznymi prelekcjami, dzięki czemu z łatwością będzie mogła ponownie wrócić do najciekawszych kwestii poruszanych podczas Imagination Day 2023. Wykłady prelegentów z Polski prowadzone będą w języku polskim, a prelegentów zagranicznych w języku angielskim.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu Cannes Lions w Polsce.
Twórcami kreacji są Ars Thanea oraz Polot.
Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Partnerzy wspierający: Ars Thanea, POLOT, AMS, DDB Warszawa, MassiveMusic, SHOOTME Visual Artists, Gazeta.pl oraz MULTIKINO.
Partnerzy medialni: ONET, Business Insider Polska, Press, Nowy Marketing, Mam Startup, Marketing przy Kawie, PRoto, Media Marketing Polska.