Święta i Nowy Rok to prawdziwe wyzwanie dla content marketingu, okres, kiedy każda marka próbuje się wyróżnić i podejść do odbiorcy w niebanalny sposób. Właśnie to narzędzie łączy wartościowy pod względem użyteczności dla odbiorcy przekaz z naturalnym lokowaniem produktu. Jak poradziły sobie w tym roku czołowe polskie i zagraniczne marki?
E-book „„Święty” content marketing” to solidna porcja świątecznych kampanii content marketingowych, garść smakowitych inspiracji, szczypta porad i wreszcie, deser w postaci analizy ekspertów. – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director ContentHouse, wydawca e-booka.
Zobacz również
W publikacji znaleźć można przegląd narzędzi content marketingowych w ujęciu świątecznym, dobre praktyki związane z planowaniem strategii content marketingowych, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności kampanii oraz komentarze ekspertów. Redakcja wybrała najciekawsze tegoroczne polskie i zagraniczne kampanie, m.in. Burberry, Chanel, NIVEA, IKEA, Allegro czy Tymbark. E-book wzbogacony jest komentarzem ekspertów.
Wydawcą e-booka jest ContentHouse.
E-book dostępny jest pod linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing