– Podczas letniej kampanii sprzedaliśmy 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Dlatego, aby trwałe zwiększyć nasz udział w rynku pożyczek gotówkowych, zdecydowaliśmy się na kolejną kampanię i to w okresie naturalnie zwiększonego popytu, czyli przed Świętami – podkreśla Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance Polska.
Nowa kampania wystartowała 20 listopada i potrwa do 17 grudnia. W spocie widzimy, że nieprawidłowo zaparkowane sanie Świętego Mikołaja przyciągnęły uwagę straży miejskiej. Związane z tym faktem wydatki, zaprowadziły Świętego Mikołaja do fińskiej firmy pożyczkowej Euroloan. Wszystko dlatego, że on też jest Finem i na co dzień mieszka w Finlandii. – W ten sposób chcemy eksponować charakterystyczne, fińskie korzenie spółki – wyjaśnia Grzegorz Kasprzyk, marketing manager w Euroloan Consumer Finance Polska.
Zobacz również
– Podstawowym produktem Euroloan jest limit odnawialny, czyli pożyczka z możliwością wielokrotnego wykorzystania przyznanych środków – dodaje Grzegorz Kasprzyk. – Ale nawet to ciekawe z punktu widzenia klientów rozwiązanie bez budowania rozpoznawalności marki byłoby sprzedażowo niewystarczająco efektywne.
Reklamę świąteczną, podobnie jak pierwsze spoty z Finami w saunie, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]