Świeży start w komunikacji Tymbarku w social mediach

Tymbark to marka niezwykle popularna w mediach społecznościowych. Ciągle szuka nowych rozwiązań i przyciąga uwagę odbiorców na ogromną skalę. Teraz komunikację Tymbarku w social mediach prowadzić będą eksperci z agencji TBWA –
O autorze
1 min czytania 2016-03-04

ich doświadczenie i wiedza z pewnością przyczynią się do kolejnych rekordów popularności marki. Współpraca w ramach standardowej obsługi mediów społecznościowych rozpocznie się od marca.

Tymbark to marka bardzo aktywna w kanałach social mediowych. Kapsel, Tymbarkowy Brand Hero, jest niezwykle popularny na Fecebooku, na Twitterze, a także na Instagramie. Specyficzny humor i optymizm marki na Facebooku polubiło ponad 1,5 mln osób, co czyni Tymbark jedną z najbardziej popularnych marek FMCG w tym medium. Doceniana jest także aktywność Tymbarku na Twitterze, na którym stale utrzymuje się on w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych polskich marek (wg. analiz Sotrender). Tymbark ma także tysiące fanów na Instagramie, gdzie jest obecny już od 2014 roku. Marka oprócz systematycznej komunikacji z Internautami, często wykorzystuje social media także do akcji i konkursów, które zawsze cieszą się olbrzymią popularnością.

Od marca obsługą i rozwijaniem aktywności Tymbarku w social mediach zajmie się zespół specjalistów agencji TBWA, która może pochwalić się doświadczeniem we współpracy przy obsłudze komunikacji digitalowej dla wielu dużych marek oraz licznymi branżowymi nagrodami. Kreatywne podejście agencji TBWA do komunikacji internetowej i jej solidna wiedza strategiczna to cechy, które ją wyróżniają, a w przyszłości z pewnością przyczynią się do wielu wspólnych sukcesów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj