6 października br. w popularnej aplikacji randkowej Tinder pojawi się nowy serial interaktywny, zatytułowany „Swipe Night”. Będzie on składać się z kilkunastu pięciominutowych odcinków, które co tydzień będą pojawiać się na platformie.
Akcja serialu ma podobno rozgrywać się w post apokaliptycznym świecie, jednak dokładna fabuła nie jest jeszcze znana. W kluczowych momentach natomiast, to użytkownicy decydowaliby o losach bohaterów – albo przesuwając palcem w lewo, albo w prawo.
Zobacz również
Co ciekawe, Tinder na podstawie decyzji co do dalszej fabuły produkcji będzie też podsuwał użytkownikom te profile, które wybrały podobnie. Jak mówią przedstawiciele platformy, ma to służyć łatwiejszemu nawiązywaniu pierwszego kontaktu między osobami.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W piątym sezonie popularnego serialu Netfliksa „Black Mirror” widzowie także mieli wpływ na losy bohaterów produkcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„Humphrey Bogart budzi się w świecie Black Mirror” – tak w kilku słowach można opisać pierwszą interaktywną serię na Instagramie, która w maju br. ujrzała światło dzienne. W rolach głównych m.in. Beata Tyszkiewicz, Maciej Kozłowski oraz Ryszard Ronczewski.
PS3
YouTube również przymierza się do wprowadzenia interaktywnych treści, w których to widzowie decydowaliby o losach bohaterów seriali czy filmów.