TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sylwia Kaska nową szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska

Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie.
O autorze
2 min czytania 2023-10-25

Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.  

Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie. Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.  

Grupa Robocza Mobile w IAB Polska zajmuje się propagowaniem działań reklamowych w kanale mobilnym, a także edukacją rynku w zakresie mobile marketingu. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk, popularyzowanie ich oraz efektywne wykorzystanie. Grupa składa się z reprezentantów wydawców, oferujących ruch w kanale mobile, przedstawicieli domów mediowych, klientów bezpośrednich oraz dostawców narzędzi. Jej szefową właśnie została Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive to store i badaniu lojalności klientów. 

– Od 2021 roku pełniłam funkcję zastępcy szefa Grupy, teraz zostałam jej szefem na okres roku. Do moich zadań należy teraz organizowanie spotkań, mających na celu wyłuszczenie obecnych trendów, potrzeb i problemów na rynku reklamy mobile. Grupa podsumowuje te zagadnienia w formie publikacji na blogu IAB lub w ramach konferencji, mającej na celu przekazanie informacji w sposób najbardziej efektywny dla marketerów, media planerów oraz domów mediowych – mówi Sylwia Kaska, nowa szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.  
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kaska działa w branży reklamowej od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobyła w prasie, telewizji i Internecie, pracując dla takich marek, jak Puls Biznesu czy TVN. Zanim została Head of Sales w Proxi.cloud, pełniła takie samo stanowisko przez ponad pięć lat w YOC. Teraz spełnia się również jako szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. 

– Każda grupa robocza w IAB Polska działa w taki sposób, aby pomóc ustandaryzować dostępne narzędzia, pomiar efektywności oraz wypracować dobre praktyki użyteczne dla całego rynku. Wierzę, że jako szefowa zrealizuję nasze wyzwania. W najbliższych miesiącach planuję, we współpracy z innymi grupami, zająć się takimi tematami, jak m.in. pomiar skuteczności kanału, miara sukcesu kampanii Rich Media, Footfall, Mobile web vs mobile app, OOH i DOOH, badania Brand Lift, oglądalność Video, Google Page Speed w Polsce, redukcja śladu CO2 w reklamie mobilnej, FRAUD i cookie less w środowisku mobile – zapowiada Sylwia Kaska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się